مزرعه کروکودیل ها و پارک سنگ های پاتایا

مزرعه کروکودیل ها و پارک سنگ های پاتایا

تاریخ آخرین به روز رسانی: 04 اسفند ، 1397

The Million Years Stone Park Crocodile Farm Pattaya

پاتایا شهری است در کشور تایلند که از جاذبه های گردشگری بسیاری برخوردار است و توجه بسیاری از گردشگران را به سمت خود جذب می‌کند. مزرعه کروکودیل ها و پارک سنگ های کهن که از دیدنی های پاتایا می باشد، به مسافران تور پاتایا پیشنهاد می شود حتما از آن بازدید کنند. برای بدست آوردن جزئیات بیشتر آرزوی آسمان آبی را دنبال کنید.

CrocodilePark

مزرعه کروکودیل ها و پارک سنگ های میلیون ساله حدود 10 کیلومتر با مرکز شهر پاتایا فاصله دارند، که شاید رفتن به آن کمی سخت باشد، اما اصلا به این موضوع اهمیت ندهید، چون هزینه حمل و نقل در شهر پاتایا بسیار ارزان است. داخل این پارک نزدیک به هزار تمساح وجود دارد که چند بار در طول روز با آنها نمایش اجرا می کنند.

CrocodilePark

پیشنهاد می شود زمانی که برای بازدید از مزرعه کروکودیل ها و پارک سنگ های میلیون ساله می روید چون در نزدیکی مینی سیام است برای صرفه جویی در هزینه ها و زمان از هر دوتای آن بازدید کنید. این پارک به خاطر وجود سنگهایی با قدمت چند میلیون ساله که در اثر باد و طوفان و باران شکل هایی جالبی پیدا کرده اند، که توجه گردشگران و بازدیدکنندگان را جلب می کند و از طرفی هم چند هزار کروکودیل در این پارک نگهداری می شود که می توانید از نحوه ی غذا دادن به آنها و دیدن برنامه های نمایشی که با این حیوانات وحشی انجام می دهند، حیرت زده شوید. حیوانات دیگری هم مانند شیر و ببر، فیل، گربه و ماهی های بزرگ آمازون و برخی از نژادهای اسب ها، خرس، شتر و ... در قسمت انتهایی این مزرعه نگهداری می شوند که دیدن آنها هم خالی از لطف نیست.

CrocodilePark



6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql