معرفی رستوران های آنتالیا

معرفی رستوران های آنتالیا

تاریخ آخرین به روز رسانی: 29 بهمن ، 1398

معرفی رستوران های آنتالیا

آنتالیا یکی از شهرهای غربی ترکیه است که مخصوصا در سال های اخیر به یکی از مقاصد محبوب گردشگری مخصوصا نزد ایرانیان تبدیل شده است. یکی از نکات مهم سفر به هر شهر و منطقه ای رستوران ها و چشیدن طعم غذاهای آن منطقه است که در ادامه آژانس آرزوی آسمان آبی شما را با برخی از رستوران های محبوب آنتالیا آشنا می کند تا در سفر به این شهر زیبا بهترین انتخاب را برای صرف غذای خود داشته باشید. اکثر هتل های شهرهایی مانند آنتالیا برای اقامت میهمانان خود سرویس وعده های غذایی کامل دارند، اما باز هم هستند افرادی که بخواهند برای گشت و گذار در شهر بروند و برای ماجراجویی سری به رستوران های خیابانی و محلی بزنند. غذا خوردن و بازدید از رستوران های آنتالیا به یکی از محبوب ترن جاذبه های گردشگری آنتالیا در تور آنتالیا تبدیل شده است. در این مطلب می خواهیم برخی رستوران های محلی و ارزان آنتالیا را به شما معرفی کنیم.

رستوران پاناروما | Panaroma

یکی از رستوران های پرطرفدار و دنج آنتالیا، رستوران پاناروما است که منویی از غذاهای ترکی و مدیترانه ای را با کیفیت بالا عرضه می کند. این رستوران که ساعت کاری خود را از 10 صبح تا 11 شب اعلام کرده، وعده های صبحانه، ناهار و شام را برای مسافران آنتالیا سرو می کند.

رستوران-پاناروما

رستوران فسیلتی | Fisilti

اگر می خواهید طعم به یاد ماندنی از غذاهای محلی و خانگی ترکی را تجربه کنید به رستوران فسیلتی بروید که در مکانی دنج، غذاهای بینظیر و در عین حال ارزان را سرو می کند. منو رستوران شامل غذاهای ترکی، مدیترانه ای و یونانی است که توسط سه آشپز خانم تهیه می شوند.

رستوران-فسیلتی

رستوران مایدانوز کوفته | Maydanoz Kofte

از رستوران های خوب با غذاهای سالم می توان رستوران مایدانوز را نام برد که برای وعده های ناهار و شام انواع غذاهای ترکی و کباب ها را سرو می کند. ساعت کاری این رستوران از 11:30 صبح تا 10:30 شب می باشد.

رستوران-مایدانوز-کوفته

رستوران تیریتچیزاده | Tiritcizade Restoran

در رستوران زیبای تیریتچیزاده می توانید انواع کباب و غذاهای ترکی را از ساعت 11 صبح تا 10:30 شب نوش جان کنید.می دانیم که قرار بود در این مطلب تنها رستوران های آنتالیا را به شما معرفی کنیم اما به دلیل استقبال بالا و نظرات مثبت بسیاری که در سایت TripAdvisor برای این مغازه بستنی فروشی ثبت شده نتوانستیم از معرفی آن دست بکشیم.

رستوران-تیریتچیزاده

بستنی دوکانی | Dondurma Dukkani

این بستنی فروشی که برای تهیه محصولاتش تنها از میوه های طبیعی و شیر تازه استفاده می کند نزد گردشگران و مسافران تور آنتالیا بسیار محبوب می باشد و ما به شما توصیه می کنیم تا در سفرتان به آنتالیا حتما از طعم بستنی های تازه آن بچشید.

بستنی-دوکانی

مطالب مرتبط

نظرات یا پیشنهادات

به این صفحه امتیاز دهید
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql