غذاهای ارزان سنگاپور

غذاهای ارزان سنگاپور

تاریخ آخرین به روز رسانی: 04 اسفند ، 1398

غذاهای ارزان سنگاپور

در سفر به هر شهر و کشوری، یکی از جاذبه ها آن را می توان تجربه طعم غذاهای سنتی و محلی آن منطقه دانست. سفر به سنگاپور نیز از این قاعده مستثنی نیست، اگر به تور کوالالامپور سنگاپور رفتید می توانید به بهترین رستوران ها با ستاره میشلن بروید و یا می توانید به قلب شهر رفته و از غذاهای محلی و ارزان نوش جان کنید. یکی از بهترین گزینه ها برای انتخاب این غذاها، مرکز هاوکر است که در آن می توانید خوشمزه ترین غذاهای سنگاپور را با کمترین قیمت نوش جان کنید. مرکز هاوکر نوعی بازار غذا است که در غرفه های آن غذاهای متنوع و ارزان به فروش می رسد که هرکدام از آن ها بین 3 تا 5 دلار سنگاپور قیمت دارند. که البته این ارزانی دلیل بر بی کیفیتی غذاها نیست و در سال 2016 این مرکز یک ستاره میشلن گرفت که تاییدی بر کیفیت و طعم خوب غذاهای آن است. در ادامه برخی از محبوبترین غذاهای این مرکز را به شما معرفی می کنیم.

برنج و مرغ

یک بشقاب برنج به همراه تکه های مرغ آب پز شده که به همراه جوانه لوبیا، خیار و سوپ خورده می شود که در هنگام سفارش می توانید ران، سینه و یا حتی یک مرغ نصفه و یا کامل را برای خودتان سفارش دهید. در برخی از غرفه های مرکز هاوکر، این غذا را با مرغ سرخ شده و سس سویا سرو می کنند.

برنج-و-مرغ-سنگاپور

نودل گوشت و قارچ

در این غذا، نودل را با سس ترکیب می کنند و آن را با گوشت، قارچ و جوانه لوبیا و کاهو سرو می کنند. در نوعی از این غذا یک کاسه سوپ نیز همراه آن سرو می شود.

نودل-گوشت-و-قارچ-سنگاپور

بان میان

بان میان نوعی سوپ نودل است که در پخت آن از مواد دیگری از جمله سبزیجات، سیر سرخ شده و ماهی و گوشت چرخ کرده نیز استفاده می شود و در نهایت یک تخم مرغ خام را بر روی آن می شکانند.

بان-میان-سنگاپور

برنج مخلوط

شاید ارزانترین غذایی که می توان در مرکز هاوکر سفارش داد، همین برنج مخلوط باشد که انواع مختلف گوشت و سبزیجات دارد و در هنگام سفارش می توانید اندازه برنج دلخواهتان را مشخص کنید.

برنج-مخلوط-سنگاپور

کیک هویج

جالب است بدانید که در سنگاپور، کیک هویج اصلا هویج ندارد و برای تهیه آن از ترب سفید و آرد برنج استفاده می شود و با تخم مرغ سرو می شوند.

کیک-هویج-سنگاپور

مطالب مرتبط

نظرات یا پیشنهادات

به این صفحه امتیاز دهید
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql