در سفر به دبی از کجا خرید کنیم؟

در سفر به دبی از کجا خرید کنیم؟

تاریخ آخرین به روز رسانی: 03 شهریور ، 1398

در سفر به دبی از کجا خرید کنیم؟

معرفی بهترین مراکز خرید دبی

از محبوبترین مقاصد گردشگری در دنیا می توان به شهر دبی اشاره کرد که در سالهای اخیر پذیرای مسافران و گردشگران بسیاری از سراسر دنیا است. دبی تاریخ قدیمی ندارد و بیشتر جاذبه ها و تفریحاتش در سالهای اخیر برای جذب گردشگران ساخته شده است، از مهمترین جاذبه های دبی می توان به مراکز خرید و بازارهایش اشاره کرد که عاشقان خرید در سفر به تور دبی می توانند فرصت خوبی برای خرید از این مراکز داشته باشند. در ادامه این مطلب در مجله گردشگری، آژانس مسافرتی آرزوی آسمان آبی شما را با تعدادی از مراکز خرید محبوب دبی آشنا می کند، پس با ما همراه باشید.

مرکز خرید امارات | Mall of the Emirates

مرکز خرید امارات تنها یک مرکز خرید نیست بلکه می توانید در آن ساعت ها سرگرم باشید. این مرکز خرید که در سال 2005 افتتاح شد دارای 466 مغازه و فروشگاه و یک پارک تفریحی با نام «سیاره‌ اسرارآمیز» است که برای تفریح کودکان و خانواده ها در نظر گرفته شده است. یکی از محبوبترین جاذبه های درون مرکز خرید امارات پیست اسکی سرپوشیده آن است که می تواند برای ساعت ها لحظات و خاطرات خوبی را در سفر به دبی برای شما رقم بزند. این مجموعه که یک هتل نیز دارد سالانه حدود 30 میلیون نفر بازدید کننده دارد.

سیتی سنتر دیره | Deira City Center

یکی دیگر از مراکز خریدی که در سفر به تور دبی می توانید برای خرید انتخاب کنید، سیتی سنتر دیره است که با 350 فروشگاه کالاهای متنوعی از جمله لوازم الکترونیک، جواهرات و فرش را به فروش گذاشته اند. برای تفریح و سرگرمی می توانید به سینما و یا پارک تفریحی داخل مجموعه بروید و در نهایت در یکی از 40 رستوران آن غذایی دلچسب را نوش جان کنید. سیتی سنتره دیره را می توان اولین مرکز خریدی در دبی دانست که خدمات سرگرمی و تفریح را نیز در خود جای داده است و سالانه از حدود 20 میلیون گردشگر از سراسر دنیا، میزبانی می کند.

مرکز خرید مرکاتو دبی | Mercato Shopping Mall

مرکز خرید مرکاتو دبی به سبک رنسانس ساخته شده و همین یکی از دلایل جذابیتش نزد گردشگرانی است که به دبی سفر می کنند. این مرکز خرید که چهره شهرهای دوران رنسانس اروپا را دارد، نام خود را نیز از زبان ایتالیایی به معنای بازار گرفته است. مرکز خرید مرکاتو که در منطقه جمیرا قرار گرفته، با خیابان های سنگفرش شده و فروشگاه های برند برتر دنیا می تواند سرگرمی خوبی در سفر به دبی باشد. برای سرگرمی و تفریح کودکان، شهر سرگرمی و برای بزرگسالان سینما و کافی شاپ در مرکز خرید مرکاتو دبی در نظر گرفته شده است.

مرکز خرید الغریر | Al Ghurair Centre

مرکز خرید الغریر که قدیمی ترین مرکز خرید دبی می باشد حدود 20 سال پیش در دو طبقه ساخته شد و امروزه میزبان برترین برندهای دنیا است که همین امر سبب شده تا افراد بسیاری در سفر به دبی از این مرکز خرید نیز دیدن کنند. در این مرکز خرید علاوه بر فروشگاه های جواهر و قالیچه و لباس های ایتالیایی، می توانید کافه و رستوران های خوش رنگ و بو را برای استراحت بیابید و یا برای تماشای جدیدترین فیلم های روز دنیا به سینما بروید.

مطالب مرتبط

نظرات یا پیشنهادات

به این صفحه امتیاز دهید
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql