در سفر به ایروان از کجا خرید کنیم؟

در سفر به ایروان از کجا خرید کنیم؟

تاریخ آخرین به روز رسانی: 06 بهمن ، 1397

در سفر به ایروان از کجا خرید کنیم؟

یکی از مقاصد گردشگری ایرانیان در سال های اخیر، شهر زیبا و تاریخی ایروان پایتخت ارمنستان است که به دلیل دارا بودن جاذبه های گردشگری فراوان و تاریخ و فرهنگ غنی مقصد بسیاری از گردشگران از سراسر دنیا است. علاوه بر جاذبه های طبیعی، مراکز خرید با اجناس با کیفیت و ارزان قیمت نیز یکی دیگر از دلایل محبوبیت این شهر در میان توریست ها است. در ادامه مطلب با آژانس مسافرتی آرزوی آسمان آبی همراه باشید تا شما را با یکی از بهترین مراکز خرید ایروان، یعنی مرکز خرید دالما گاردن آشنا کنیم.

در سفر به ایروان و اقامت در این شهر زیبا برای خرید و گذراندن اوقاتی خوش می توانید به مرکز خرید دالما گاردن رفته و علاوه بر خرید در رستوران ها و کافه هایش استراحت کنید و یا با عزیزانتان دور هم جمع شوید. این مرکز خرید که در سال 2012 افتتاح شده انواع برندهای معروف را در خود جای داده است و برای تفریح کودکان فضایی مجزا را در نظر گرفته است. مرکز خرید دالما گاردن در دو طبقه طراحی شده و پارکینگ رایگان را برای رفاه بازدیدکنندگان خود در نظر گرفته است. از نمایندگی های معروف که در دالما گاردن نمایندگی دارند می توان از ویولت، نیو لوک، پریناتال، دیوید جونز، فلورمار، نیویورکر و ... نام برد.

برای تفریح و سرگرمی در مرکز خرید دالما گاردن می توانید به یک مجموعه سینما با 6 سالن سینما بروید که فیلم هایی از سینمای سراسر جهان را به نمایش می گذارد، همچنین می توانید به سالن بولینگ دالما گاردن بروید و ساعت ها سرگرم شوید و لحظات خوشی را رقم بزنید. مرکز خرید دالما گاردن ایروان از 10 صبح تا 10 شب میزبان بازدیدکنندگان می باشد. 

مطالب مرتبط

نظرات یا پیشنهادات

به این صفحه امتیاز دهید
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql