در سفر به هوشی مین از کجا خرید کنیم؟

در سفر به هوشی مین از کجا خرید کنیم؟

تاریخ آخرین به روز رسانی: 07 بهمن ، 1397

در سفر به هوشی مین از کجا خرید کنیم؟

هوشی مین از شهرهای توریستی ویتنام و از قطب های اقتصادی ان است. هوشی مین مراکز خرید کوچک و بزرگی دارد که با فروشگاه های متنوعش می تواند شما را با هر سلیقه ای دست پر به خانه برگرداند. در اواخر دهه 1980 میلادی و با به روی کار آمدن سیاست های جدید، اقتصاد ویتنام رونقی دوباره گرفت و شرکت ها شروع به فعالیت کردند و این تغییرات مستقیما بر روی فرهنگ خرید تاثیر گذاشت. در ادامه این مطلب از مجله گردشگری آرزوی آسمان آبی، شما را با برخی از مراکز خرید هوشی مین آشنا می کنیم تا در سفر به تورهای ترکیبی ویتنام بتوانید لذت یک خرید عالی را تجربه کنید.

مرکز خرید وینکام

مرکز خرید وینکام، بزرگترین مرکز خرید هوشی مین است که با دارا بودن برندهایی از جمله «اچ اند ام» و «هوگوباس» غربی شدن ویتنام را به معنای واقعی نشان می دهد. این مرکز خرید دو ساختمان به نام های وینکام ای و وینکام بی دارد که ساختمان اول معماری به سبک باروک و ساختمان دوم، آسمان خراشی مدرن و شیشه ای است و وینکام بی مناسب برای افرادی است که می خواهند از برندهای غربی خرید کنند.

مرکز خرید دایموند پلازا

دایموند پلازا یکی دیگر از مراکز خرید هوشی مین است که در سفر به ویتنام می توانید از آن خرید کنید. مرکز خرید دایموند پلازا فضایی شگفت انگیز دارد که انواع برندهای لوازم لوکس، آرایشی و پوشاک را دارد و علاوه بر آن برای تفریح بازدیدکنندگان، سینما، سالن بولینگ و دیوار صخره نوردی را در نظر گرفته است. برای استراحت نیز می توانید به مرکز اسپا مرکز خرید دایموند پلازا بروید.

مرکز خرید سایگون، تاکاشیمایا

مسافرانی که به ویتنام سفر می کنند و در شهر هوشی مین اقامت دارند می توانند برای خرید و داشتن ساعاتی خوش به مرکز خرید سیگون بروند. مرکز خرید سایگون در 5 طبقه فروشگاه هایی از برندهای غربی دارد. همچنین می توان پس از خرید به فودکورت مجموعه بروید از غذاهای ژاپنی، ویتنامی و غربی نوش جان کنید.

مطالب مرتبط

نظرات یا پیشنهادات

به این صفحه امتیاز دهید
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql