در سفر به ویتنام حتما این غذاها را امتحان کنید!

در سفر به ویتنام حتما این غذاها را امتحان کنید!

تاریخ آخرین به روز رسانی: 30 بهمن ، 1397

در سفر به ویتنام حتما این غذاها را امتحان کنید!

ویتنام نیز از کشورهایی است که نزد گردشگران ایرانی به محبوبیت خاصی رسیده است. علاوه بر طبیعت زیبا و آرامشی که در سفر به ویتنام دارید، می توانید از غذاهای معروف و خوشمزه ویتنامی نیز در طول سفر نوش جان کنید و لذت ببرید. این غذاها را می توانید در بهترین رستوران ها و یا از فروشندگان غذاهای خیابانی تهیه کنید. در ادامه با آژانس آرزوی آسمان آبی همراه باشید تا شما را با معروفترین غذاهای ویتنامی آشنا کنیم.

چاکا | Cha ca

چاکا از غذاهای بسیار معروف ویتنامی است، به طوریکه یکی از خیابان های پایتخت را نیز به همین نام نامگذاری کرده اند. چاکا را با تکه های ماهی سرخ شده به همراه زنجبیل، سبزیجات و سیر تهیه می کنند. بهترین رستوران فروش چاکا را می توانید در شهر هانوی پیدا کنید که برای تهیه آن لازم است تا دقایقی را در صف های طولانی اش سپری کنید، اما مطمئن باشید که ارزشش را دارد.

بوت چین | Bot chien

یکی از غذاهای ویتنامی که بیشتر برای میان وعده ها سرو می شود، بوت چین است که در خیابان های سایگون به فروش می رسد و طرفداران بسیاری دارد. بوت چین از خلال های خمیری که با آرد برنج سرخ می شود و در نهایت به آن تخم مرغ اضافه می شود، تهیه می شود و در نهایت با میوه پاپایا، موسیر و پیاز به همراه سرکه برنج و سس چیلی سرو می شود.

گوی کوئون | Goi cuon

گوی کوئون در واقع اسپرینگ رول هایی است که با گوشت یا ماهی، سبزیجات و سس های محبوب ویتنامی تهیه می شود. این غذا برای افرادی مناسب است که می خواهند یک وعده غذایی سبک داشته باشند. این غذای سالم را بیشتر در شهر هانوی و در خیابان هوآن کیم می توانید پیدا کنید.

کائو لائو | Cao lau

کائو لائو را می توان یک غذای ترکیبی دانست. این غذا نودل هایش را از ژاپن، نان هایش را از چین و آب گوشت و سبزیجاتش را از غذاهای ویتنامی گرفته است. کائو لائو که اصالتی هوی آنی دارد، تمام مواد مغذی و ضروری برای بدن را دارد و در میان گردشگرانی که به تور ویتنام سفر می کنند، جایگاه ویژه ای دارد.

بان کوت | Banh khot

از دیگر غذاهای محبوب ویتنام که به شما توصیه می کنیم تا در سفر به تورهای ترکیبی ویتنام حتما از آنها نوش جان کنید، بان کوت است که مواد اصلی اش درست مانند مواد پن کیک می باشد. در نگاه اول ممکن است ترکیب پن کیک و میگو به نظرتان خوشایند نباشد اما ترکیب شور و شیرینی با بافت ترد و نرم می تواند غذایی بینظیر باشد. بان کوت اغلب با سبزیجاتی مانند لوبیا سبز و میگو سرو می شود و در نهایت مانند دیگر غذاهای ویتنامی با سس چیلی کامل می شود.

مطالب مرتبط

نظرات یا پیشنهادات

به این صفحه امتیاز دهید
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql