مراکز خرید کوالالامپور

مراکز خرید کوالالامپور

تاریخ آخرین به روز رسانی: 30 بهمن ، 1397

مراکز خرید کوالالامپور

کوالالامپور، پایتخت مالزی و یکی از مقاصد گردشگری محبوب نزد ایرانیان است که یکی از دلایل محبوبیت آن را می توان مراکز خرید شیک دانست که انواع برندهای بین المللی معتبر از سراسر جهان در آنها شعبه دارند. با خرید تور کوالالامپور و سفر به این شهر زیبا می توانید با هر بودجه ای که دارید با چمدانی پر به خانه بازگردید. در ادامه آرزوی آسمان آبی شما را با برخی از این مراکز خرید آشنا می کند، پس با ما همراه باشید.

مرکز خرید سوریا کی ال سی سی | Suria KLCC

یکی از بهترین مراکز خرید شهر کوالالامپور، در میان برج های دوقلوی پتروناس قرار گرفته است. مرکز خرید سوریا کی ال سی سی دارای شعباتی از معتبرترین برندهای جهانی است. همچنین برای سرگرمی و تفریح گردشگرانی که به این مرکز خرید می آیند، شهربازی و رستوران هایی با سرو غذاهای متنوع در نظر گرفته شده است. یکی دیگر از دلایل محبوبیت مرکز خرید سوریا، آبنمای موزیکالش می باشد که پس از تاریک شدن هوا نمایش موزیکال زیبایی را به اجرا می گذارد.

مرکز خرید مید ولی | Mid Valley Megamall

یکی دیگر از مراکز خرید کوالالامپور که از بزرگترین مراکز خرید جنوب شرق آسیا به شمار می رود، مرکز خرید بزرگ مید ولی است که با بیش از 400 فروشگاه در سال 1999 افتتاح شد. در این مرکز خرید انواع فروشگاه ممد و لباس و همچنین رستوران و سالن های سینما قرار دارد. علاوه بر تمام این ها در مرکز خرید بزرگ مید ولی می توانید کنفرانس و قرارهای کاری خود را برگزار کنید و یا از نمایشگاه هایی که در آن برگزار می شود دیدن کنید. مسافران تور کوالالامپور که در سفر خود به مالزی از این مرکز خرید بازدید کرده اند، اعتقاد دارند که در آن تمام نیازهایشان برطرف خواهد شد.

 مرکز خرید پاویلیون | PAVILION

در شهر کوالالامپور و در قلب منطقه بوکیت بینتانگ، مرکز خرید پاویلیون قرار دارد که از مراکز خرید لوکس شهر به حساب می آید و از دلایل آن می توان به وجود برندهایی از جمله ژیوانشی، کارتیه و سن لورن و بسیاری دیگر اشاره کرد. از دلایل محبوبیت مرکز خرید پاویلیون می توان به برگزاری هفته مد کوالالامپور در این مرکز خبر داد.

مطالب مرتبط

نظرات یا پیشنهادات

به این صفحه امتیاز دهید
محمد 20 مهر ، 1398

خیلی ممنونم که اطلاعات خوبی را انتشار دادید. برای سفر به مالزی با تورهای کوالالامپور خیلی به دردم خورد.

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql