تهرانگردی رایگان در ایام دهه فجر

تهرانگردی رایگان در ایام دهه فجر

تاریخ آخرین به روز رسانی: 09 بهمن ، 1397

تهرانگردی رایگان در ایام دهه فجر

به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار است که گردشگری در تهران رایگان باشد. به نقل از معاون گردشگری استان تهران، علاقمندان برای بازدید از جاذبه ها و اماکن تاریخی تهران در ایام دهه فجر، هیچگونه هزینه ای را پرداخت نمی کنند. از تاریخ  5 تا 30 بهمن 97، جشنواره ای با نام «تهران گردی فجر» در تهران برگزار می شود که طی آن بازدید از اماکن دیدنی تهران رایگان می باشد. در ادامه مطلب با آژانس مسافرتی آرزوی آسمان آبی همراه باشید تا با هم جزئیات این خبر را بررسی کنیم.

جشنواره تهران گردی با هدف آشنایی با جاذبه های گردشگری تهران و ایجاد نشاط در میان علاقمندان برگزار می شود و معاون گردشگری استان تهران با اشاره به شعار جشنواره تهران گردی که «نشاط و امید شهروندی» می باشد، از همه شهروندان دعوت کرده تا در این تورهای تهرانگردی و بازدید از زیبایی های تهران شرکت کنند. یکی از اولویت های برگزاری این تورها، آشنایی با جاذبه های کمتر شناخته شده تهران است و همچنین در کنار بازدید از این جاذبه ها و درک تاریخ و تمدن ایران، برنامه و مسابقات سرگرم کننده ای برای نشاط مردم نیز در نظر گرفته شده است. برنامه های این تور تهرانگردی رایگان در قالب تهرانگردی ادبی، هنرگردی، موزه‌ گردی، طبیعت‌ گردی، گردشگری انقلاب و گشت و گذار در بافت قدیمی تهران برگزار می‌ شود که هرکدام از شهروندان برای شرکت در این تورها باید عنوان مورد نظر خود را به سامانه ۵۰۰۰۲۰۳۰۰۰۱۰۰ پیامک کنند.

علاقمندان می توانند با مراجعه به سامانه tehran.ichto.ir اطلاعات لازم را در جهت برگزاری تورهای تهرانگردی رایگان که از تاریخ 5 تا 30 بهمن برگزار می شود را دریافت کنند. تهران جاذبه های بسیاری دارد که برای بازدید از آنها در هر روز از برگزاری این تور برنامه ریزی شده و شما می توانید به راحتی در این تورها شرکت کنید.

نظرات یا پیشنهادات

به این صفحه امتیاز دهید
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql