فرودگاه سنت پترزبورگ

فرودگاه سنت پترزبورگ

تاریخ آخرین به روز رسانی: 20 اسفند ، 1397

فرودگاه سنت پترزبورگ

Saint Petersburg Airport

یکی از مهمترین شهرها که اکثر جاذبه های گردشگری روسیه را در خود جای داده است شهر سنت پترزبورگ است. همانطور که می دانید سنت پترزبورگ چیزی حدود دو قرن پایتخت روسیه بوده و دارای بسیاری از مراکز تفریحی، تجاری، مراکز بزرگ خرید و  موزه ها و کاخ ها می باشد که مسافران و گردشگران بسیاری از تور روسیه  را به سمت خود جذب می کند.

موزه آرمیتاژ، کلیسای رستاخیز، مجموعه کاخ های ماربل، کاخ کاترین و .... از جاذبه های دیدنی این شهر معرفی شده اند. آژانس مسافرتی آسمان آبی بازدید از این شهر عظیم و مجلل را به شما عزیزان پیشنهاد می کند. در ادامه یکی از محل های بسیار مهم را به شما معرفی خواهیم کرد.

فرودگاه سنت پترزبورگ یا فرودگاه پالکوو(Pulkovo Airport) فرودگاهی بین المللی در شهر سنت پترزبورگ یعنی دومین شهر بزگ روسیه می باشد. این فرودگاه قبلا در حد فرودگاه های بین المللی فعالیت می کرد ولی پس از سال 2010 میلادی و با افزوده شدن پروازهای بین المللی به برنامه های آن، پایانه ای جدید به ناوگان آن افزوده شد و می توان این فرودگاه را بعد از دو فرودگاه شهر مسکو پر رفت و آمد ترین فرودگاه در روسیه با 13 میلیون مسافر در سال 2015 دانست. البته معمولا بیشتر این تردد ها مربوط به پروازهای داخلی است به دلیل اینکه پروازهای استان لنینگراد هم زیر نظر فرودگاه پالکوو قرار دارد.در سال 2013 پایانه ای در این فرودگاه شروع به کار کرده که دارای گنجایش 17 میلیون مسافر در سال است. ساختمان پایانه در 4 طبقه و دارای 88  پیشخوان پذیرش مسافر، 17 در خروجی و 110 جایگاه توقف هواپیما است.این پایانه در فرودگاه سنت پترزبورگ برای پروازهای داخلی و خارجی است که جایگزین دو پایانه قدیمی فرودگاه شده است. 

فرودگاه-سنت-پترزبورگ

نظرات یا پیشنهادات

به این صفحه امتیاز دهید
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql