رستوران های باکو

رستوران های باکو

تاریخ آخرین به روز رسانی: 25 اسفند ، 1397

رستوران های باکو

باکو، معروف ترین شهر کشور آذربایجان است که اخیراً بسیار پیشرفت داشته است. این شهر دارای دیدنی های بیشماری است  و امکانات تفریحی که دارد باعث شده تا توجه خیلی از گردشگران و علاقه مندان به تور آذربایجان را به سمت خود بکشاند. هنگامی که به این شهر سفر می کنید حتما غذا خوردن و رفتن به یک رستوران با کیفیت، یکی از دغدغه های شما خواهد بود. از همین رو آژانس آرزوی آسمان آبی قصد دارد در این مقاله رستوران های شهر باکو را به شما معرفی کند.

رستوران نارقیز (Nargiz Restaurant Baku )

رستوران نارقیز  یکی از رستوران های خوب در شهر باکو است که در آن غذاهای آذربایجانی، گرجستانی و روسی پخت می شود. هزینه های غذاهای این رستوران به طور میانگین 5 الی 10 مانات می باشد. از بین همه غذاهای خوشمزه‌ این رستوران، به مسافران تور باکو و گردشگران پیشنهاد می شود سوپ لوبیا، سالاد گرجستانی تازه، سالاد وینگرت، دولمه‌ی برگ مو و ساج را امتحان کنند. شما می‌توانید با قیمتی بسیار مناسب و با غذاهای باکیفیت دوستانتان را در این رستوران مهمان کنید. دکوراسیون رستوران نارقیز بسیار زیبا است و دیوارهای آن را با فرش، لوح‌ها و تصاویری آراسته‌اند که نمایشگر زندگی مردمان محلی است.

رستوران-نارقیز-باکو

 رستوران وسبی

Wasabi Restaurant Baku

وسبی، رستورانی است در شهر باکو که غذاهای ژاپنی و سوشی عرضه می کند. در این رستوران میانگین هزینه های غذاها بین 20 الی 30 مانات می باشد. یکی از غذاهای معروف و خوشمزه این رستوران وسبی که به مسافران تور باکو پیشنهاد می شود ان را امتحان کنند  رول کلمبیایی می باشد. مواد اولیه‌ای که برای تهیه‌ی سوشی در این رستوران مورد استفاده قرار می‌گیرد، از همان موادی است که در ژاپن برای تهیه‌ی سوشی استفاده می‌کنند. آن‌ها مواد اولیه‌ی سوشی را از دبی با کشتی به آذربایجان می‌آورند. طعم سوشی‌های این رستوران فوق‌العاده است. غذا تنها چیزی نیست که این رستوران را جزو بهترین‌ها کرده است؛ فضا و دکوراسیون رستوران هم درجه یک و زیبا است. شما حتی می‌توانید آشپزخانه و هنر سرآشپز را هم ببینید.

رستوران-وسبی-باکو

رستوران منقل 

Manqal Restaurant Baku

رستوران منقل باکو ، غذاهای سنتی آذربایجانی را پخت می کند و  نرخ غذاهای آن هم نسبتا مناسب است و با 10 الی 20 مانات می توانید غذای دلخواهتان را سفارش دهید و نوش جان کنید. از میان منوی رستوران منقل ، پیشنهاد می شود که قوتاب (ختاب) کدو تنبل را حتما امتحان کنید. منقل رستورانی به سبک سنتی آذری است و خانواده‌ها و زوج‌ها می‌توانند برای صرف قوتاب‌های متنوع و کباب به این رستوران بیایند. غذاها در همان جایی پخته می‌شود که صندلی‌های مشتریان قرار دارد. گاهی اوقات موسیقی سنتی آذری به صورت زنده در رستوران به اجرا درمی‌آید. رستوران منقل اغلب به قدری شلوغ می‌شود که کارکنان آن شما را به رستورانی که در روبروی آن قرار دارد، هدایت می‌کنند. اما این رستوران ارزش آن را دارد که در موقعی دیگر به آن سر بزنید و غذاهای لذیذ آن را از دست ندهید. این رستوران در کنار رستوران سحیرلی تنور قرار دارد و معماری آن دو مشابه هم است.

رستوران-منقل-باکو

مطالب مرتبط

نظرات یا پیشنهادات

به این صفحه امتیاز دهید
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql