معبد چالونگ، نماد کشور تایلند

معبد چالونگ، نماد کشور تایلند

تاریخ آخرین به روز رسانی: 11 تیر ، 1398

معبد چالونگ، نماد کشور تایلند

معبد چالونگ در پوکت یکی از معابد معروف در دنیاست که هر ساله گردشگرانی بسیاری در سفر به پوکت از این مکان مقدس دیدن می نمایند. این معبد در نزدیکی شهر پوکت واقع شده و فاصله ای حدود 8 کیلومتری دارد. نام دیگر معبد چالونگ، وات چالونگ می باشد زیرا در زبان تایلندی وات به معنای معبد است. 
وات چالونگ یکی از جاذبه های گردشگری پوکت از قرن 19 میلادی تا به امروز بوده و برای مردمان کشور تایلند بسیار مقدس و حائز اهمیت می باشد. به همین دلیل یکی از کارهایی که در رفتن به این معبد باید رعایت کنید گذاشتن احترام خاص به وات چالونگ است، پیشنهاد می شود مانند سایر مردمان تایلندی کارها و رفتارهایی که در معبد انجام می دهند را رفتار کنید. با آرزوی آسمان آبی همراه باشید تا اطلاعات بیشتری از این مقصد گردشگری در اختیارتان قرار گیرد.

وات چالونگ پوکت

Wat chalung به منظور یادبود از دو راهب به نام های لوانگ پو جام و لوانگ پو چانگ ساخته شد. هر دوی آن های دانشمندان گیاه شناسی بودند که توانستند در سال 1867 بسیاری از بیماران و زخمیان را در جنگ با شورشیان چینی شفا دهند.  معبد چالونگ نوعی نماد برای کشور تایلند به شمار می رود و زیبایی فوق العاده ای دارد. پیشنهاد می شود در سفر خود حتما از این جاذبه گردشگری پوکت دیدن نمایید.

معبد چالونگ تایلند

نظرات یا پیشنهادات

به این صفحه امتیاز دهید
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql