خرید سیم کارت در دبی

خرید سیم کارت در دبی

تاریخ آخرین به روز رسانی: 02 مهر ، 1398

خرید سیم کارت در دبی

سیم کارت در دبی یکی از اولین مواردی است که هر گردشگر تور دبی را درگیر خواهد کرد. در سفر به دبی از روش های متفاوتی مانند: رومینگ با سیم کارت همراه اول، رومینگ با سیم کارت ایرانسل، تماس اینترنتی با اپلیکیشن واتس اپ، تماس اینترنتی با اپلیکیشن تلگرام، تماس اینترنتی با ایمو، تماس اینترنتی با اسکایپ، استفاده از کارت تلفن بین المللی و یا خرید سیم کارت در دبی می توانید با اطرافیان خود ارتباط برقرار کنید. ما در آژانس آرزوی آسمان آبی به شما پیشنهاد میکنیم به جای پرداخت هزینه زیاد با استفاده از سیم کارت خود از سیم کارت های داخل امارات که به اپراتورهای داخلی کشور متصل است و هزینه کمتری دارد استفاده کنید.

سیم کارت در دبی _ آسمان آبی

سیم کارت رایگان در دبی

سیم کارت رایگان در دبی یک هدیه ارتباطی برای توریستهای دبی محسوب می شود. یک سیم کارت محلی رایگان حاوی اعتبار 30 روزه به همراه 3 دقیقه مکالمه و 20 مگا بایت اینترنت و اعتبار 30 روزه در هنگام ورود به مسافران دبی داده می شود. همچنین سیم کارت رایگان در دبی  فقط به مسافران بالای 18 سال توسط مامورین کنترل پاسپورت تحویل داده می شود. 

مراحل فعال سازی سیم کارت رایگان

سیم کارت را وارد می کنید.
کد #122* را شماره گیری کنید.

در دبی از کجا سیم کارت بخریم؟

هنگام ورود به فرودگاه بین المللی دبی میتوانید از ترمینال 1 و ترمینال 3  که بصورت 24 ساعته مشغول به کار هستند، سیم کارت اعتباری تهیه کنید. می توانید سیم کارت را به صورت آنلاین از وب سایت خریداری کنید و با پشتیبانی برای دریافت سیم کارت در فرودگاه دبی تماس بگیرید. همچنین می توانید به صورت آنلاین اقدام به اجاره ماشین در دبی کنید و زمان رسیدن به فرودگاه دبی با خیالی آسوده از امکانات رفاهی مورد نیاز خود استفاده کنید و یا به شعب اپراتورهای سیم کارت دبی مراجعه کنید.   

مدارک برای خرید سیم کارت در دبی

اصل پاسپورت به همراه کپی پاسپورت
پرداخت هزینه  سیم کارت  و مبلغ شارژ دلخواه
بعد از خرید سیم کارت مقداری شارژ اولیه روی سیم کارت می باشد. این نکته را بدانید اگر شما با خطوط داخل ایران تماس بگیرید از مبلغ شارژ شما کم میشود اگر از ایران با شما تماس بگیرند مبلغی از شارژتان کم نمیشود. 

سیم کارت های دبی

سیم کارت پایه دبی
سیم کارت توریستی دبی
سیم کارت سوپریک دبی
سیم کارت التراپک دبی
سیم کارت مگا پک دبی

اپراتورهای دبی

اپراتورهای دبی به نام های اتصالات و دوو موبایل  کل امارات را پوشش داده اند. هر کدام از این اپراتورها ویژگی خاص خود را دارند که به معرفی آنها می پردازیم. همچنین نرخ استاندارد اینترنت در این اپراتورها به ازای هر 1 مگابایت 1 درهم می باشد. هر دوی این اپراتورها با پوشش گسترده، رومینگ با کیفیت عالی، هزینه های مناسب باعث شده است که این سیم کارت های بین المللی مورد استفاده گردشگران تور ارزان دبی قرار بگیرد. 

اپراتور اتصالات Etisalat 

اپراتوراتصالات اولین اپراتور سیم کارت های توریستی دبی می باشد. این اپراتور از اینترنت نسل 2G,3G,4G,LTE 
پشتیبانی می کند. اپراتوراتصالات دبی پوشش دهی بسیار قوی ای در سرتاسر امارات دارد و تقریبا همه نقاط کشور را پوشش می دهد. یکی از مزیت های این اپراتور نسبت به اپراتور دوو موبایل هزینه کمتر آن است. همچنین این سیم کارت 9 ماه بعد از آخرین استفاده فعال می باشد. بسته های اینترنتی خریداری شده به مدت 30 روز و در 66 کشور فعال هستند.

کدهای دستوری اپراتور اتصالات دبی:

کد شارژ سیم کارت اتصالات دبی: #120*
کد دستوری استعلام اعتبارسیم کارت اتصالات دبی: #121* 
کد دستوری رجیستر سیم کارت اتصالات دبی: #140*
کد دستوری خرید بسته های اینترنتی سیم کارت اتصالات دبی: #170*
کد دستوری خرید بسته های ترکیبی سیم کارت اتصالات دبی:#7*135*

سیم کارت در دبی _ آسمان آبی

اپراتور دوو موبایل دبی Du Mobile

اپراتور دوو موبایل یکی دیگر از اپراتورهای سیم کارت دردبی می باشد. این شرکت نمایندگی ها و شعبات زیادی در کل کشور امارات دارد که با مراجعه به آن ها می توانید سیم کارت مورد نظر خود را با شارژ دلخواه خریداری کنید و یا برای شارژ سیم کارت از طریق فروشگاه ها و سوپرمارکت ها نیاز خود را برطرف کنید. اپراتور دوو موبایل از پوشش شبکه ای مناسبی برخوردار است. همچنین از اینترنت 2G ,3G,4G,LTE را پشتیبانی میکند. با خرید سیم کارت های اپراتور دوو موبایل میتوانید از امکانات پرداخت در لحظه و یا سیم کارت توریست پلن استفاده نمایید.
طرح پرداخت در لحظه شامل:
20 دقیقه مکالمه بین المللی
یک روز اعتبار هدیه 
بعد از آخرین استفاده به مدت 9 ماه فعال می باشد.
طرح سیم کارت توریست پلن شامل:
202 مگا بایت اینترنت
20 دقیقه مکالمه بین المللی با اعتبار 7روزه
بعد از فعال سازی به مدت 90 روز فعال می باشد.

کدهای دستوری اپراتور دوو موبایل دبی:

کد دستوری استعلام اعتبار دوو موبایل دبی: #135* 
کد دستوری فعال سازی رومینگ دوو موبایل دبی:#*20*135* 



 

مطالب مرتبط

نظرات یا پیشنهادات

به این صفحه امتیاز دهید
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql