با فرهنگ ترین کشورهای جهان (با فرهنگ ترین کشورهای دنیا)

با فرهنگ ترین کشورهای جهان (با فرهنگ ترین کشورهای دنیا)

تاریخ آخرین به روز رسانی: 18 تیر ، 1399

با فرهنگ ترین کشورهای جهان (با فرهنگ ترین کشورهای دنیا)

تعریف ادب در هر ملیت و قومی کاملاً متفاوت است و امکان دارد که ادب و احترامی که در ذهن ما نقش بسته از دید مردم کشورهای دیگر به نشانه ادب نباشد. به همین منظور ادب هم به مانند زیبایی ظاهری تعاریف مختلفی دارد. آژانس آرزوی آسمان آبی قصد دارد در این متن  به شما عزیزان با ادب ترین مردم جهان را معرفی کند.
به منظور شناخت با ادب ترین و با فرهنگ ترین مردم جهان، یک نظرسنجی از مسافرانی که به قصد دیدن جاذبه های گردشگری کشورهای مختلف سفر کرده بودند به عمل آمد که در آن آمار، مردم برزیل و فیلیپین با برخورد شایسته و خوش رویی تمام به رتبه های اول و دوم دست یافتند. در این بین کشورهای دیگری هم هستند که با لبخند زیبا و متانت، برخورد شایسته انجام می دهند. در ادامه به معرفی چندین کشور مودب دیگر می پردازیم.

Aseman-Abi-Telegram-فیلیپین

تایلند

مسافران تور تایلند می دانند که تایلند جزو کشورهایی است که مردم آن بسیار خوش رو و خوش لبخند هستند و با مهربانی همیشگی خود، محبوبیت زیادی بین مردم جهان بدست آوردند. مردم تایلند احترام خاصی به گردشگران خارجی می گذارند و در بیشتر مواقع حتی در رستوران های تایلند می توانند غذاها را به قیمت کمتری دریافت کنند.

Aseman-Abi-Telegram-تایلند

اسکاتلند

اسکاتلندی ها یکی از خوش برخوردترین مردم دنیا به حساب می آیند که علت آن می تواند از خوش مشربی و لهجه شیرینی که دارند باشد. همچنین مردم اسکاتلند بسیار به خندیدن علاقه دارند و کم پیش می آید که مطلبی را جدی بگیرند. قابل ذکر است که بهترین کمدین های جهان از دل اسکاتلند بیرون آمدند.

Aseman-Abi-Telegram-اسکاتلند

بی فرهنگ ترین کشورهای دنیا را با ورود به لینک درج شده بخوانید.

ایرلند

زیباترین کشور جهان که ایرلند می باشد مردمی بسیار بخشنده و خوش برخورد را در دنیا دارد. طرز برخورد آنها به گونه ای می باشد که می توانید فوری با آن ها احساس راحتی کنید طوری که انگار سالیان سال همدیگر را می شناسید. همچنین شوخ طبعی مردم ایرلند باعث می شود که شما با سفرتان به آنجا حتماً یک دوست پیدا کنید.

Aseman-Abi-Telegram-ایرلند

نیوزلند 

اگر جزو کسانی هستید که علاقه به دیدن فیلم دارید حتماً با دیدن ارباب حلقه ها با منظره های زیبای کشور نیوزلند آشنا شده اید. مردم این سرزمین دست و دلباز ترین مردم دنیا به حساب می آیند که با بخشندگی، میهمان نوازی و نگرش مثبتی که دارند در کنار آنها احساس آرامش پیدا خواهید کرد. نیوزلند جزو امن ‌ترین کشورهای دنیا هست و بسیار صلح جو می باشد. 

Aseman-Abi-Telegram-نیوزلند

کانادا

مهربانی و ادب مردم کانادا به حدی است که حتی با برخورد به یک درخت ممکن است از آن عذرخواهی کنند. فرهنگ مردم کانادا به صورتی شکل گرفته است که حتی با وجود ترافیک خسته کننده به هیچ عنوان صدای بوق ماشین را در نمی آورند. در کل ویژگی شخصیتی مردمان این سرزمین به کل مودب و مهربان بودن است.

Aseman-Abi-Telegram-کانادا

منبع: سایت قاصدک

مطالب مرتبط

نظرات یا پیشنهادات

به این صفحه امتیاز دهید
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql