بی فرهنگ ترین مردم دنیا

بی فرهنگ ترین مردم دنیا

تاریخ آخرین به روز رسانی: 18 تیر ، 1399

بی فرهنگ ترین مردم دنیا

همیشه در خاطر داشته باشید که قبل از سفر به کشور مورد نظر خود اطلاعاتی از فرهنگ آن سرزمین بدست آورید خوشبختانه آژانس آرزوی آسمان آبی این امکان را همیشه در اختیار شما عزیزان می گذارد. همان گونه که کشورهایی وجود دارند مملو از مردم  باکمالات و با ادب که نسبت به سایر افراد برخورد شایسته ای می کنند، کشورهایی هم با مردمانی بی ادب از لحاظ برخورد اجتماعی نیز همیشه موجود است. درست است که ادب در هر فرهنگ متفاوت تعریف می شود اما با آماری که صورت گرفته کشور فرانسه رتبه اول را در بی فرهنگ ترین کشور دنیا به خود اختصاص داده است.

فرانسه

مردم کشور فرانسه بسیار پر افاده، از خود راضی و خونسردترین مردم دنیا محسوب می شوند که جز خود به کسی اهمیتی نمی دهند به همین منظور برخورد ناشایستی ممکن است با مواجهه شدن در برابر افراد انجام دهند. فرانسه با گرفتن 19 درصد آرا توسط کشورهای همسایه اروپایی خود لقب گستاخ ترین شهروندان جهان را گرفته است که حتی برخورد خوبی با گردشگران خارجی نیز ندارند. در این رده بندی بعد از فرانسه مردم کشورهای زیر جز بی ادب ترین ها محسوب می شوند.

Aseman-Abi-Telegram-فرانسه

روسیه

کشور روسیه مردمانی سرد، سرسخت و بی ادب دارد. در این کشور اگر غذاهایتان را نصفه میل کنید، با انگشت اشاره کنید، هنگام غذا خوردن سروصدا کنید، در مکان های بسته سوت بزنید و یا با کفش وارد خانه شوید شدیداً با برخوردی بی ادبانه با شما رفتار خواهد شد.

Aseman-Abi-Telegram-روسیه

انگلستان

مردم انگلستان که جزو خسیس ترین مردم جهان از نظر محبت محسوب می شود از اینکه اسم کوچک آن ها را قبل از صمیمیت صدا کنید و هنگام احوال پرسی روی آن ها را ببوسید به شدت بدشان می آید. همچنین اگر دیر به قرار برسید و اینکه سوالات شخصی بپرسید با برخورد سرد و بی ادبانه خود شما را می رنجانند.

حال که بی فرهنگ ترین مردم دنیا را شناختید وقت آن رسیده تا بافرهنگ ترین مردم جهان را بشناسید.

Aseman-Abi-Telegram-انگلیس

مطالب مرتبط

نظرات یا پیشنهادات

به این صفحه امتیاز دهید
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql