پنج مورد از بهترین ساحل های صورتی در دنیا

پنج مورد از بهترین ساحل های صورتی در دنیا

تاریخ آخرین به روز رسانی: 18 تیر ، 1399

پنج مورد از بهترین ساحل های صورتی در دنیا

ساحل گردی یکی از لذت بخش ترین تفریحات در سرتاسر جهان محسوب می شود که آرامش هر فرد را به طرز عمیقی زیاد می کند. در دنیا سواحل زیادی وجود دارد که با رنگ های جذاب خود ما را شگفت زده می کنند. زیبایی چشم گیری از ترکیب رنگ صورتی در کنار رنگ آبی دریا و آسمان به ساحل منتقل می شود. برای آشنایی بیشتر از ساحل های صورتی در جهان که جاذبه گردشگری جذابی هستند با آژانس آرزوی آسمان آبی همراه باشید.

ساحل الافونیسی (یونان)

یکی از ده ساحل برتر جهان ساحل صورتی الافونیسی است که در جنوب غربی شهر کِرِتِ یونان قرار دارد. حضور قهرمان داستان های هرود در ساحل الافونیسی، باعث شده که بسیاری از علاقه مندان تاریخ یونان با سفر به این کشور زیبا، از این ساحل صورتی نیز دیدن کنند. طول ساحل تقریباً یک مایل می باشد. کم عمقی آب در اینجا محبوبیت زیادی بین گردشگران ایجاد کرده است که مردم با رفتن به سمت این ساحل صورتی جذاب به سختی می توانند از آن دل بکنند و با گرفتن سلفی های متعدد، خاطرات سفر خود را به ثبت می رسانند. در این مکان گونه های مختلف گیاهی، خلیج های کوچک، صدف های ناب و همچنین سنگ های شکل گرفته به چشم می خورد که تعداد آن به 110 نوع می رسد. امکانات موجود در این ساحل شامل دوش های آب گرم، فضاهای خصوصی و نیز آلاچیق های یونانی می شود.

یوونان-Asemanabi

ساحل هورس شو بی (برمودا) 

اکثر مردم که با جریان برمودا آشنایی دارند ممکن است در ابتدا ترس وجودشان را بگیرد اما باید بدانید که خلیج هورسشو که واقع در سواحل جنوبی برمودا می باشد با رنگ صورتی ملیحی که دارد، جزو یکی از بهترین و زیباترین ساحل ها محسوب می شود. زلالی و آرام بودن آب ساحل هورس شو به قدری می باشد که عمق آن به راحتی قابل روئیت است. وجود ماسه های درخشان صورتی، انواع ماهی های ریز و درشت، مکان های با صفا، دوش های مجزا، سنگ های صخره ای و همچنین وجود رستوران های مدرن به جذابیت این ساحل افزوده است. ورزش هایی که در ساحل صورتی هورسشو می توان انجام داد شامل غواصی، والیبال و کیکبال می باشد.

برمودا-Asemanabi

ساحل کومودو (اندونزی)

کشور اندونزی که در آسیای شرقی واقع شده، ساحل بی نظیری چون ساحل کومودو را، (با وجود ماسه های درخشنده و صورتی) در خود جای داده است. مردمان محلی این منطقه، نام دیگر ساحل کومودو را اژدهای صورتی می دانند. این ساحل شگفت انگیز که جزو بهترین ساحل ها به حساب می آید، با تپه های چند میلیون ساله و همچنین صخره های فراوانی احاطه شده است. برای زیبا پسندان رفتن به این ساحل و تماشای زیبایی های آن از اولویت ها به حساب می آید.

اندونزی-Asemanabi

ساحل هاربور (باهاما)

شن و ماسه های درخشنده و صورتی سرتاسر این جزیره زیبا را فرا گرفته، که جذابیت خیره کننده ای به ساحل جزیره هاربور بخشیده است. گفتیست این ساحل با وجود صدف های صورتی و آب معطری که دارد، خود را متمایز از باقی ساحل ها می کند. رفتن به این ساحل و تماشای اجزای تشکیل دهنده آن که در مقیاس کوچک می باشند، خالی از لطف نیست. این مقیاس کوچک باعث شده که جزیره حالت مینیاتوری به خود بگیرد و این امر طبیعتاً گردشگران زیادی را به این ساحل جذب کرده است.

باهاما-Asemanabi

سواحل باربودا و آنتیگوا (دریای کارائیب)

ساحل باربودا واقع در اقیانوس اطلس و دریای کارائیپ است. باربودا یکی از جزایر دوقلوی باربودا و آنتیگوا می باشد. این ساحل خلوت و دنج برای علاقه مندان به آرامش بهترین انتخاب است. طوفان ایرما باعث شده که این ساحل هم اکنون در دست تعمیر باشد. قابل ذکر است  که گل های رز وحشی، آب و هوای گرمسیری و آب بسیار زلال و تمیز ساحل باربودا، موجب ناب بودن ساحل شده است.

کارائیب-Asemanabi

مطالب مرتبط

نظرات یا پیشنهادات

به این صفحه امتیاز دهید
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql