هلیکوپتر شخصی لوکس

هلیکوپتر شخصی لوکس

تاریخ آخرین به روز رسانی: 18 تیر ، 1399

هلیکوپتر شخصی لوکس

وقتی به چندین دهه قبل بازگردیم به خاطر می آوریم که پرواز کردن یک امتیاز ویژه و شگفت انگیزی برای فرد محسوب می شد. به مرور زمان تنها افراد مشهور و مقامات که بسیار ثروتمند هستند، توانایی این را داشتند که هر هفته همراه خانواده با هواپیما سفر کنند. در چند سال اخیر، سفرهای هوایی علاوه بر هواپیما، همراه با هلیکوپتر و جت نیز صورت گرفت که روز به روز افزایش یافت. پرواز با جت و بالگرد، رایج ترین شیوه سفر برای افراد خاص محسوب می شود که به راحتی و سرعت زیاد به نقطه مورد نظرشان می رسند. امروزه همچنان هواپیما، هلیکوپتر و جت های شخصی متعلق به افراد مشهور و ثروتمند می باشد و مردم عادی سهمی از این امکانات پروازی ندارند. در ادامه برای آشنایی بیشتر با هلیکوپترهای لوکس همراه آژانس آرزوی آسمان آبی باشید.

-Asemanabi

هلیکوپترهای شخصی به لحاظ ابعاد و اندازه تفاوت های چشم گیری دارند ولی در کل همگی لوکس محسوب می شوند و برای کسانی که نمی خواهند هر ساله با تور دبی سفر کنند، مناسب می باشد. فضای داخلی این هلیکوپترها به قدری راحت و زیباست که گویی در خانه خود به سر می برند. یک امتیاز ویژه ای که یک بالگرد دارد پرواز در سه محور مختلف است که این امر موجب شده که دید و چشم انداز وسیعی نسبت به هواپیما داشته باشیم. این یکی از دلایل محبوبیت این هلیکوپترهای لاکچری در بین ثروتمندان جهان می باشد.

داخل-هلیکوپتر-Asemanabi

در ادامه شما را با چند نمونه از لوکس ترین هلیکوپترهای شخصی آشنا می کنیم.

بِل ۵۲۵ رِلِنتلِس(Bell 525 Relentless)

این بالگرد 15 میلیون دلاری در ابتدا برای تامین نیازهای عملیات نفتی طراحی و ساخته شد. پس از گذر زمان تصمیمی در جهت طراحی بل 535 با کابین لاکچری برای استفاده شخصی افراد سرشناس گرفته شد. کابین طراحی شده در این هلیکوپتر بسیار بزرگ و مجهز به فناوری های روز دنیا می باشد. همچنین امکانات و سرگرمیهای مختلفی به منظور استفاده خصوصی افراد در نظر گرفته شده است. از جمله امکانات VIP این بالگرد شامل صندلی های بزرگ گردان، آشپزخانه کوچک و چیدمان کنفرانسی می باشد.

بل525-Asemanabi

ایرباس اچ ۱۵۵ (Airbus H155)

ایرباس اچ 155 که یکی از گران قیمت ترینهاست به گفته کارشناسان بسیار زیادی که در زمینه هوایی فعالیت دارند، یکی از بهترین بالگردهای دنیا محسوب می شود. نام دیگر این بالگرد یوروکوتر ای سی ۱۵۵ می باشد. ازمزیت هایی که این هلیکوپتر دارا هست می توان به جادار بودن، پنجره های بزرگ با دیدی وسیع ، کم مصرف بودن از لحاظ سوخت، صندلی های چرمی گرانبها، امکانات صوتی و سرگرمی های مختلف اشاره کرد. ظرفیت کابین های این بالگرد برای 8 الی 12 نفر طراحی شده است و علاوه بر آن دو صندلی مخصوص خلبان ها نیز وجود دارد. برای خرید این هلیکوپتر باید حدود 10 میلیون دلار هزینه کرد.

ایرباس-اچ-۱۵۵-Asemanabi

ایرباس اچ ۲۲ سوپر پوما (Airbus H22 Super Puma)

این هلیکوپتر لوکس که سنگینی آن به 11 تن می رسد، قابلیت جابه جایی بارهای سنگین را نیز دارد. ظرفیت بالگرد ایرباس اچ 22 سوپر پوما به حدی است که می تواند همزمان 20 نفر را جا به جا کند. این بالگرد طرفداران زیادی از جمله تیم های امدادی، گروه های ضربت و همچنین افراد ثروتمند دارد. از مزیت های ایرباس اچ 22 سوپر پوما می توان به کابین بزرگ، عایق بندی صدا، سرعت بالا، توانا در برابر مسافت های طولانی، سالن و آشپزخانه اشاره کرد. قیمت تقریبی این هلیکوپتر حدود 27 میلیون دلار می باشد که جزو گرانبها ترین بالگردها محسوب می شود.

ایرباس-اچ-۲۲-سوپر-پوما--Asemanabi

مطالب مرتبط

نظرات یا پیشنهادات

به این صفحه امتیاز دهید
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql