سرزمین هتل افسانه آنتالیا ( هتل لند آف لجندز)

سرزمین هتل افسانه آنتالیا ( هتل لند آف لجندز)

تاریخ آخرین به روز رسانی: 23 تیر ، 1399

سرزمین هتل افسانه آنتالیا ( هتل لند آف لجندز)

هنگامی که تور آنتالیا را برای سفر انتخاب می کنید باید بدانید که به یکی از بهترین شهرهای ترکیه خواهید رفت که در خود انواع جاذبه های گردشگری شگفت انگیز را جای داده است. آنتالیا برای اقامت نیز انواع هتل های لوکس و جذاب را دارد که یکی از آن ها هتل سرزمین افسانه ها می باشد که آژانس آرزوی آسمان آبی درمورد آن اطلاعات کاملی در اختیارتان قرار می دهد.

Asemanabi-سرزمین-افسانه-ها

سرزمین هتل افسانه آنتالیا ( هتل لند آف لجندز) | The Land Of Legends Kingdom Hotel

ساخت هتل لند آف لجندز شامل 3 فاز بود که پایان فاز دوم و سوم در سال 2019 میلادی صورت گرفت. جالب است بدانید سرمایه گذاری این پروژه عظیم 4/000/000/000 لیر بوده است. اگر به ساحل زیبای آنتالیا مراجعه کردید، به وضوح هتل خارق العاده ای به نام لند آف لجندز یا همان هتل سرزمین افسانه را در فاصله ده دقیقه ای خواهید دید که یکی از جاذبه های گردشگری آنتالیا محسوب می شود. این هتل شگفت انگیز دارای پنج ستاره با مجهزترین امکانات در سطح جهانی می باشد. تمام دیزاین و دکوراسیون به کار رفته در این هتل مجلل، برگرفته از داستان های دیزلی و افسانه ای است که این امر موجب تفاوت چشم گیر این هتل نسبت به سایر هتل های آنتالیا شد.

Asemanabi-سرزمین-افسانه-ها2

امکانات هتل لند آف لجندز آنتالیا

رودخانه دیوانه، استخر موج و آب گرم، سینما 5 بعدی، اینترنت بی سیم رایگان، استخر، ماساژ، استخر کودک، سونا، جکوزی، حمام ترکی، زمین و اتاق بازی، سالن ورزشی، خدمات برای معلولین، مرکز تناسب اندام، زمین تنیس، کافی شاپ، اتاق کودک، ترانسفر فرودگاهی و ... از امکاناتیست که در این هتل مشاهده می کنید. 
تمامی اتاق های این هتل تم فانتزی دارند و می توانید اتاق مورد نظر خود را سفارش دهید و با ورود به آن گویی به سرزمین رویاها پا گذاشته اید که در آن انواع و اقسام امکانات رفاهی مشاهده می شود. کارکنان با اخلاق هتل شبانه روزی با چندین زبان زنده دنیا به خدمت رسانی مشغول می باشند.
در رستوران های هتل می توانید غذاهای ایتالیایی، آمریکای جنوبی و اروپایی را با مناسب ترین طبخ را نوش جان کنید.

Asemanabi-سرزمین-افسانه-ها3

جاذبه های نزدیک به هتل لند آف لجندز آنتالیا

از جاذبه هایی که در اطراف این هتل باشکوه وجود دارند می توان از دروازه هادریانوس، مناره شکسته، برج ساعت، اسکله قدیمی و ... نام برد.
نکته: این هتل در 30 کیلومتری مرکز شهر آنتالیا و همچنین در فاصله 25 کیلومتری از فرودگاه آنتالیا قرار دارد.

Asemanabi-1سرزمین-افسانه-ها

مطالب مرتبط

نظرات یا پیشنهادات

به این صفحه امتیاز دهید
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql