انتخاب غذا در خارج از کشور

انتخاب غذا در خارج از کشور

تاریخ آخرین به روز رسانی: 17 مهر ، 1397

انتخاب غذا در خارج از کشور

اگر چه سفر به معنی گسترش دانش و آگاهی است، اما بسیاری از مسافرین در سفر و مسافرت های خودشان در خوردن غذاها و نوشیدنی ها غرق می شوند، البته که این مسئله خود به تنهایی یک تجربه است، شما با تورهای مسافرتی سفر میکنید که به بازدید آثار تاریخی بروید، دوچرخه سواری کنید و به تعامل با مردم محلی مشغول شوید. اما با وجود همه و همه باید در نظر داشته باشید که سلامتی شما مهمترین نکته است که باید مراقب آن باشید.
سفر به خارج از کشور مستلزم رعایت چند نکته درباره خوردن غذاها می باشد:
در هنگام رفتن به فرودگاه، می توانید برخی از تنقلات را تهیه کنید، که این تنقلات در مقایسه با غذاهای فوری و آماده موجود در فرودگاه سالم تر هستند و یا همچنین به اصطلاح ساندویچهای ترکی (ساندویچی که حاوی روغن بادام زمینی به همراه پروتئین باشد) به همراه خود ببرید.
به خاطر داشته باشید نوشیدنی های سالم مانند آب میوه های تازه به همراه داشته باشید، میان وعده های زیر نه تنها سالم هستند بلکه بسته بندی آنها برایتان در هنگام سفر گردشگری بسیار آسان می باشد.
👈🏻آجیل
👈🏻میوه خشک شده
👈🏻بلغور جو دو سر
👈🏻ساندویچ ترکی
👈🏻کیک برنجی

قبل از سفر میتوانید با تماس با شرکت هواپیمایی پرواز خود از اطلاعات منوی غذایی خود با خبر شوید و همچینین میتوانید بر اساس درخواست شما نسبت به کم چرب بودن غذا، کم نمک و گلوتن خود را سفارش دهید. همچنین در مقصد خود در نظر بگیرید حتما رستوران مناسب را انتخاب نمائید، اگر شما به رستوران رفتید شرایط رژیمی خودتان را در نظر بگیرید، قطع کردن رژیم غذایی و ملاحظاتی که قبل از سفر در رژیم غذایی خود داشتید را باید در خاطر داشته باشید، در غیر این صورت میتواند موضوع نگران کننده شود.

👈🏻در رستوران ها اگر به سراغ غذاهای گوشتی و ماهی بروید، ترجیحاً این غذاها برشته و کبابی باشند.
👈🏻سبزیجات سرخ شده و پخته شده را انتخاب نمائید و یا سوپ بخورید.
👈🏻در طول سفر از نوشیدنی های الکلی استفاده نکنید.
👈🏻قهوه را فراموش نکنید.
👈🏻همانگونه که گفتیم آجیل را هرگز فراموش نکنید، چرا که افزایش انرژی در سفر به شما کمک خواهد کرد و فعال خواهید بود.

مطالب مرتبط

نظرات یا پیشنهادات

به این صفحه امتیاز دهید
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql