شگفتی های توکیو

شگفتی های توکیو

تاریخ آخرین به روز رسانی: 17 مهر ، 1397

شگفتی های توکیو


توکیو یک شهر پر سر و صدا است، شاید اگر شما به این شهر سفر کردید و یک گردشگر باشید، این حجم از سر و صدا برایتان غیر معمول باشد، ساکنین این شهر هم در میان شلوغی ها و رنگارنگ نورهای نئون، احتیاج به آرامش پیدا می کنند، دلشان سکوتی می خواهد سرشار از انرژی های مثبت، در این بین، توکیو معابد و زیارتگاه هایی دارد که از این سکوت برخورداند، باغ هایی بسیار بزرگ برای پناه دادن به جمعیتی که از حجم شلوغی ها و کار خسته شده اند و اندکی احتیاج به آرامش دارند، برای مثال باغ Edo متعلق به یک افسر فئودالی که در آن رودی در جریان است که از دریا سرچشمه گرفته، چترهای رنگارنگ، یک سالن بزرگ با شکوفه های گیلاس، از بهار میگویم... اگر چه پاییز حال دیگری به رنگ و روی درختان باغ Edo میدهد، برگهای نارنجی، قرمز و طلایی، شکوفه های آلو که در اواخر زمستان خود نمایی می کنند. در این مطلب بخش کوچکی از شگفتی های توکیو را برای شما نام می بریم، توکیو سرتاسر پر شده از شگفتی های بسیار که می توانند سفری فراموش نشدنی را برای شما رقم بزند، با آژانس مسافرتی آسمان آبی همراه باشید.

توکیو یک محل شگفت انگیز برای خرید کردن است، گردشگران زیادی به این شهر می آیند تا از فروشگاه های لباس دیدن کنند فروشگاه هایی بزرگ، با  لباس هایی که به وسیله طراحان سرد، امپرسیون ها گرفته تا لوازم آرایشی محصول مورد توجه شان را خریداری کنند، لباس های زنانه مدرن ژاپنی، لباس های مارک توکیو، از طراحان محلی تا طراحان درحال ظهور و ... که به جرأت می توان گفت راه رفتن در خیابان های این شهر هرگز خسته کننده نیست.

از Shinjuku میخواهم بگویم، جایی که در آن باید مقیاس و جنون آور شهر توکیو را درک کنید، ساختمانی که در آن چند پلت فرم برای مشاهده نمای شهر در طبقه 45 ساختمانی به طول 202 متر ساخته شده، پیشنهاد میکنم در یک روز روشن و آفتابی به بالای این ساختمان بروید تا بتوانید کوه فوجی را مشاهده کنید.

یکی از جاذبه های گردشگری هر سفری می تواند امتحان کردن غذاهای محلی و مخصوص و نیز چشیدن طعم فرهنگ هر مقصدی می باشد. یک وعده غذایی ارزان، ارزان اما رنگی، باور این همه تنوع و زیبایی در رنگارنگی غذاها سخت است، کمی بیشتر به غذاها نگاه کنید، چرا که آنان معتقد هستند باید چشمانتان را هم سیر کنید، یک غذای مخصوص، ظرف کاسه برنج که بالای آن سسیمینی قرار داده شده مقداری از آن را بردارید در سس بزنید و سپس میل کنید، طمع واقعی زندگی را چشیده اید..! و سپس سوپ میسو و کمی ترشیجات، آری طمع و شکل غذاها در توکیو به گونه ای شگفت آور است، کیفیت و قیمت برای مشتریان بسیار مهم است.

انگار داشت از خاطرم میرفت، خوردن سوشی در توکیو، تجربه ای متفاوت است، از رستوران Roppo Sushi واقع در نزدیکی ایستگاه مترو Jinbocho، میتوانید آشپزها را در هنگامی که منتظر آماده شدن غذایتان هستید که غذای شمارا آماده می کنند تماشا کنید، سوشی هایی خوشمزه که ترشی خاصی در مزه طعم عالی ها این غذا خواهی یافت.


نظرات یا پیشنهادات

به این صفحه امتیاز دهید
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql