قطارهای هنری آکوارل در مسکو

قطارهای هنری آکوارل در مسکو

تاریخ آخرین به روز رسانی: 27 بهمن ، 1398

قطارهای هنری آکوارل در مسکو

همیشه روسیه را به عنوان کشوری پر از شگفتی می شناسند. یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری مسکو که در کل جهان معروف است متروی این شهر است. در شهر مسکو قرار است طرح قطارهای آکوارل اجرا شود که نخستین بار در سال 2006 میلادی به وسیله هنرمند روسی به نام سرگئی آندریاکی ارائه شد که به منظور جذب بیشتر مردم برای استفاده از مترو بود. این طرحی برای کمک به دلیل مشغله زندگی، فرصت رفتن به گالری های و آشنا شدن با هنرمدان و آثارشان داده شد.

قطارهای-هنری-آکوارل-در-مسکو

در قطارهای آکوارل به جای استفاده کردن از تابلوهای تبلیغاتی در واگن ها، تمام واگن ها رنگ آمیزی را می کنند و تابلوهای هنرمندان در دوران های گوناگون روسیه نصب می شود. این طرح منجر شده تا شکل واگن ها تغییر کند و بیشتر شبیه یک گالری متحرک شده است، البته بیرون مترو هم به رنگ های شاد طراحی شده است. سراسر داخل واگن‌ها نیز با توجه به موضوعی که در تابلوها به آن اشاره شده، رنگ‌آمیزی می‌شود و در یک طرف آن، تابلوهای نقاشی نصب و روبه‌روی تابلوها صندلی برای نشستن مسافران قرار گرفته است.

قطارهای-مسکو

این تصاویر هر چند وقت یکبار عوض می شود و تا به‌حال تمام تابلوهای موجود در گالری نقاشی ترتیکوف و موزه پوشکین و موزه پانورامای بارادینسکایا بیتوا در این موزه‌های سوار بر چرخ به نمایش درآمده‌اند. باز دید از این نمایشگاه متحرک یکی از محبوب ترین برنامه های گشت شهری در تور روسیه و تور مسکو می باشد.

نظرات یا پیشنهادات

به این صفحه امتیاز دهید
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql