برج العرب دبی

برج العرب دبی

تاریخ آخرین به روز رسانی: 23 تیر ، 1399

یکی از معروف ترین هتل های جهان که در امارات متحده عربی واقع شده است، برج العرب دبی می باشد که ساخت آن به سال 1999 میلادی بر می گردد. هتل برج العرب تا مدتها به عنوان نماد شهر دبی استفاده می شد. هنگام سفر با تور دبی متوجه می شوید که این هتل لوکس در جزیره مصنوعی پایه گذاری شده است. در جهان هتل های 7 ستاره متعددی وجود دارد که در بین آن ها هتل هفت ستاره برج العرب دبی درخشش و شکوه بیشتری دارد و جزو بهترین هتل ها انتخاب شده است. اگر می خواهید بدانید هتل برج العرب چه امکاناتی دارد؟ سازه برج العرب بر چه اساس است؟ و سوالاتی از این قبیل آژانس آرزوی آسمان آبی توضیحات جامعی در این مورد بیان خواهد کرد.

Asemanabi-برج-العرب4

برج العرب دبی | Burj Al Arab

معماری خارجی هتل برج العرب کاملاً مدرن و به روز می باشد در حالی که برای معماری داخلی آن از سبک شرقی و غربی بسیار شیک بهره گرفته اند. هتل دارای 28 طبقه دوبل و 202 سوئیت می باشد که هزینه هر سوئیت از شبی هزار درهم شروع می شود. قابل ذکر می باشد که گران ترین سوئیت هتل برج العرب، سوئیت سلطنتی با شبی 28 هزار درهم است.
انواع اتاق مجلل در این هتل وجود دارد که کوچکترین و بزرگ ترین آن ها به ترتیب 168 و 780 متر مربع می باشند. اگر بخواهید کوچک ترین اتاق را در هتل برج العرب داشته باشید باید مبلغ 6 هزار درهم بپردازید و جالب است بدانید سرو غذا نیز برای هر فرد بالای هزار درهم خرج برمی دارد. از مجموعه برج العرب هفت طبقه به صورت آکواریوم در زیر دریا و آب درآمده است.

فضای داخلی برج العرب

لابی آتریوم که در ارتفاع 180 متری در برج العرب قرار دارد، به بلندترین لابی در جهان معروف است که تقریباً یک سوم از فضای داخل هتل برج العرب را فرا گرفته است. در لابی فواره ای وجود دارد که به صورت ستاره سه بعدی اسلامی خود را نشان می دهد. برای طراحی و دکوراسیون داخلی تاثیر هنر کلاسیک با وجود ستون های سفید توسکانی و راه پله های مارپیچ مرمری به وضوح دیده می شود.

فضای خارجی برج العرب

نمای بیرونی هتل برج العرب به صورت V شکل است که دکلی به آن وصل می باشد و سالیانه توریستان زیادی برای دیدن این جاذبه گردشگری شگفت انگیز مسافر امارات می شوند. در طول روز شیشه جلویی نما، روشنایی بسیار زیادی را به داخل انتقال می دهد و در شب ها نیز بوسیله نورهای به کار رفته فضای بیرونی و داخلی هتل به درخشش و روشنایی می رسد.

Asemanabi-برج-العرب44

امکانات و خدمات رفاهی هتل برج العرب

هر طبقه دارای آسانسورهای شخصی فوق امنیتی می باشد.
هر طبقه داری 60 میز پذیرش جداگانه می باشد.
به همه مهمانان این هتل آی پد طلا (24 عیار) در طول اقامتشان داده می شود.
کارکنان خوش برخورد در هر ساعت از شبانه روز آماده خدمت رسانی به مشتریان می باشند.
کارکنان خانم همگی گوشواره های طلا با لوگوی هتل به گوش دارند.
اتاق های سلطنتی دارای تخت های گردان، اتاق رختکن، سینما شخصی و ... می باشند.
سرو صبحانه می تواند در داخل اتاق نیز صورت بگیرد.

Asemanabi-برج-العرب13

جاذبه های اطراف برج العرب

مرکز خرید دبی در 800 متری برج العرب قرار دارد.
برج خلیفه در 12 کیلومتری برج العرب قرار دارد.

Asemanabi-2برج-العرب2

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql