معرفی مرکز خرید دبی

معرفی مرکز خرید دبی

تاریخ آخرین به روز رسانی: 22 تیر ، 1399

معرفی مرکز خرید دبی

امروزه امارات متحده عربی که یکی از کشورهای به روز و شیکی به حساب می آید طرفداران زیادی را کسب کرده است. کسانی که قصد دارند با تور دبی به این شهر مدرن و لوکس سفر کنند، باید برنامه خرید از بهترین مراکز خرید دبی را نیز در ذهن خود داشته باشند که در این بخش آژانس آرزوی آسمان آبی به معرفی دبی مال می پردازد که یکی از محبوب ترین مراکز خرید دبی به شمار می رود.

Asemanabi-دبی-مال1

مرکز خرید دبی | The Dubai Mall

مرکز خرید دبی قسمتی از پروژه پر هزینه برج خلیفه است که این برج یکی از مرتفع ترین سازه های جهان می باشد. این مرکز خرید که در سال 2008 میلادی افتتاح شد، حدود 1200 فروشگاه را در چهار طبقه مدیریت می کند. یکی از بزرگ ترین بازار طلای سر پوشیده در جهان نیز در دبی مال قرار دارد و همچنین برای علاقه مندان پیست اسکی بزرگی به وسعت 22500 متر مربع در این مجموعه موجود است.
بعد از خرید لوازم مورد نیاز می توانید به دیدن 33 هزار آبزی در آکواریوم این مجموعه بروید و از دیدن ماهی ها، کوسه ها و ... نهایت لذت را ببرید و باید بدانید که این آکواریوم که جزو جاذبه های گردشگری دبی است، رکورد دار بزرگ ترین پنل آکریلیک در جهان  نیز می باشد که این آکواریوم در رکورد گینس هم به ثبت رسیده است.

Asemanabi-دبی-مال2

انواع فروشگاه مرکز خرید دبی

فروشگاه  هایی در مرکز خرید دبی با انوع برندهای مطرح و بین المللی وجود دارند که  در زمینه لوازم آرایشی، لوازم الکترونیکی، پوشاک کودکانه، پوشاک زنانه، پوشاک مردانه، کتاب فروشی، ساعت، جواهرات، عطر و ادکلن  و ... به فعالیت خود ادامه می دهند.

مکان های دیدنی مرکز خرید دبی

آکواریوم
زمین یخ
باغ وحش زیر آب
سینماها
شهربازی
رستوران ها و کافه ها
آب نمای دبی

Asemanabi-دبی-مال4

رکوردهای مرکز خرید دبی

بیست و ششمین مرکز خرید بزرگ جهان از نظر وسعت محسوب می شود.
بیش از 37 میلیون بازدیدکننده در سال اول تاسیس را داشته است.
سال 2010 میلادی جایزه استایل گرزیا را از آن خود کرد و عنوان  بهترین مرکز خرید جهان  به آن تعلق گرفت.
بزرگ ترین شیرینی فروشی جهان با وسعت 930 متر مربع در این مرکز خرید وجود دارد.

ساعات کاری مرکز خرید دبی 

دبی مال یکشنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت 10 صبح الی 12 شب  و پنجشنبه تا شنبه هر هفته از ساعت 10 صبح الی 1 بامداد به مشتریان خدمات ارائه می کنند.

Asemanabi-دبی-مال5

مطالب مرتبط

نظرات یا پیشنهادات

به این صفحه امتیاز دهید
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql