آشنایی با مرکز خرید امارات دبی

آشنایی با مرکز خرید امارات دبی

تاریخ آخرین به روز رسانی: 22 تیر ، 1399

آشنایی با مرکز خرید امارات دبی

دبی از شهرهای پر توریست امارات متحده عربی است که جاذبه های فراوانی از پارک های آبی گرفته تا مراکز خرید را دارا می باشد. برای علاقه مندان به خریدهای لوکس و به روز همیشه سفر با تور دبی جذاب است چرا که در پی آن بهترین لوازم مارک دار را خرید می کنند. با آژانس آرزوی آسمان آبی همراه شوید تا اطلاعاتی در مورد مرکز خرید امارات دبی برای سفر پیش رویتان بدست آورید.

Asemanabi--امارات-مال

مرکز خرید امارات دبی | Mall of the Emirates

مرکز خرید امارات در نوامبر سال 2005 میلادی در شهر دبی تاسیس گشت و با محبوبیتی که کسب کرد، در سال 2009 میلادی حدود 30 میلیون نفر به این مرکز خرید مراجعه کرده اند. نام این مرکز خرید بزرگ در اصل به معنی امیرنشین ها می باشد. این مرکز خرید شیک جزو دومین مراکز خرید بزرگ دبی است که می توانید بعد از مرکز خرید دیره، مناسب ترین خریدها را در آن تجربه کنید.
از برندهایی که در این مجتمع به فروش می رسند می توان به هاروی نیکولس، دینهامز انگلیسی، تامی هیلفیگر،اچ اند ام، و ...اشاره کرد. افراد می توانند پس از خریدهایی که انجام داده اند سری به فودکورت های موجود در مرکز خرید امارات بزنند و در آن مشغول تناول لذیذ ترین خوراکی ها شوند. برندهایی چون کی.اف.سی، مک دونالد و بوچر گریل در اینجا نیز شعبه دارند.
نکته جالب توجه در این مرکز خرید وجود اولین و بزرگ ترین پیست اسکی سرپوشیده خاورمیانه است که به حسن وجود آن گردشگران زیادی جذب مرکز خرید شده اند. سالن تئاتر این مجموعه نیز با ظرفیت 543 نفری بهترین فیلم ها و نمایش ها را برای شما به اشتراک می گذارد.
از امکانات رفاهی مرکز خرید امارات دبی می توان به اینترنت پرسرعت رایگان، انواع شارژر، ویلچر، کالسکه کودک، اتاق مادر و کودک،کارت های هدیه، خدمات کپی و تبدیل ارز اشاره کرد.

معماری مرکز خرید امارات دبی

جالب است بدانید که برای ساخت این مجتمع خرید بزرگ که دو سال طول کشید، حدود 218 میلیون دلار هزینه شد و همچنین برای طراحی مرکز خرید از معماری مدیترانه ای و عربی بهره گرفته اند و طراح آن شرکت آمریکایی بوده که به زیبایی این طرح را به اتمام رسانده است. طراحی پارکینگ ها به گونه ای می باشد که از هر طبقه با راحتی تمام به پارکینگ آن طبقه دسترسی دارید. این مرکز خرید در سالی که ساخته شد توانست عنوان یکی از پنجمین بهترین مرکز خرید دبی را نیز به خود اختصاص دهد.
مرکز خرید امارات که یکی از جاذبه های گردشگری دبی نیز هست، در چهار طبقه مختصر شده و مساحتی بالغ بر 234 هزار متر مربع دارد. کل فروشگاه های این مرکز خرید حدود 560 عدد است که همگی از بهترین و باکیفیت ترین اجناس برای فروش استفاده کرده اند. باید بدانید که یکی از جاذبه های پر طرفدار دبی به نام برج خلیفه در فاصله 15 دقیقه ای این مرکز خرید قرار گرفته است.

Asemanabi-امارات-مال2

انواع فروشگاه در مرکز خرید امارات دبی

فروشگاه های جذاب و متعددی در این مجتمه خرید وجود دارد که از جمله آن ها می توان از فروشگاه مد چون بربری، پرادا، بلنک، گوچی، مونت، دیور، فروشگاه های پوشاک کودک چون بنتون، دی جی کیدز، بربری چیلدرن، فروشگاه های کیف و کفش، جواهرات، عطرفروشی، لوازم آرایشی و بهداشتی، قالیچه، لوازم دیجیتالی و الکترونیکی و... نام برد.

ساعات بازدید از مرکز خرید امارات دبی

این مرکز خرید دیدنی از یکشنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت 10 صبح الی 22 شب و همچنین در روزهای پنجشنبه تا شنبه هر هفته از 10 صبح الی 23 شب آماده خدمت رسانی به تمامی مشتریان می باشد.

آدرس مرکز خرید امارات دبی

امارات متحده عربی، دبی، خیابان شیخ زاید، امارات مال دبی

Asemanabi-4-امارات-مال

مطالب مرتبط

نظرات یا پیشنهادات

به این صفحه امتیاز دهید
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql