مرکز خرید دبی مال

مرکز خرید دبی مال

تاریخ آخرین به روز رسانی: 30 مرداد ، 1398

مرکز خرید دبی مال The Dubai Mall

مرکز خرید دبی مال در سال 2014 بیش از 80 میلیون بازدید کننده را به خود اختصاص داده است. مساحت زمین آن 12 میلیون فوت مربع برابر با 50 زمین فوتبال می باشد که با داشتن ساختمان داخلی 5.9 میلیون فوت مربعی، بیش از 1200 فروشگاه دارد. پارکینگ مرکز خرید دبی مال برای بیش از 14 هزار خودرو گنجایش دارد. داخل این مجتمع بزرگ فروشگاه های طلا و جواهرات روز دنیا، لوازم جانبی، لباس و پوشاک برند برای تمامی سنین و صنایع دستی وجود دارد. بیشتر مسافرین تور لحظه آخری دبی، برای خرید کردن به این شهر می روند و به دنبال انوع مختلف کالا با رنج قیمت های متفاوت می باشند. با آرزوی آسمان آبی همراه باشید تا با مهم ترین مرکز خرید این شهر آشنا شوید. 

فروشگاه-دبی-مال

در قلب شهر دبی بزرگترین مرکز خرید جهان با نام دبی مال می باشد که مجموعه باور نکردنی از فروشگاه ها و محصولات و خدمات تفریحی و هر چیزی که احتمالا مورد نیاز مسافران گردشگری می باشد را محیا کرده است. مرکز خرید دبی مال به عنوان بزرگترین مرکز خرید دنیا محسوب می شود. این مرکز خرید به عنوان جزیی از پروژه عظیم برج خلیفه دنیا محسوب می شود. مرکز خرید دبی به عنوان یکی از معروف ترین جاذبه های گردشگری دبی محسوب می شود. انواع و اقسام برند های دنیا در این مرکز خرید حضور دارند. این مرکز خرید در سال 2010 موفق به کسب عنوان بهترین مرکز خرید دنیا را گرفته است.

فروشگاه-دبی-مال-امارات

مسافرین تور دبی می توانند در این مجموعه از بزرگ ترین آکواریوم جهان دیدن کنند که ظرفیت نگهداری 10 میلیون لیتر آب را دارد و هزاران نوع حیوان دریایی از کوسه گرفته تا لاک پشت در آن نگهداری می شود. در بخش زیرین این آکواریم یک باغ وحش زیبا و دیدنی می باشد که انواع مختلف جانواران خشک شده در آنجا قرار دارد و اسکلت یک دایناسور 155 میلیون ساله که 24.4 متر طول و 7.6 متر ارتفاع دارد نیز در این باغ وحش قرار دارد. البته برای بازدید از این دو قسمت باید بلیط تهیه نمایید.

مرکزخرید-دبی-مال-امارات

دو سالن معروف این مرکز خرید، سالن آبشار انسانی و سالن ستاره می باشد که به خاطر طراحی منحصر به فرد آن، گردشگران زیادی برای عکاسی به این دو سالن می روند.

مرکز-خرید-مال-دبی

شاید یکی از مهیج ترین قسمت های این مجموعه جمهوری سگا باشد که مساحت آن 76.000 متر مربع است و یک مرکز بازی الکترونیکی می باشد. در جای دیگر پیست اسکی یخی المپیک وجود دارد که حتی مسابقات بین الملی و رقابت های استاندارد در آن برگزار می شود و دارای 350 صندلی است. همچنین برای افرادی که احتیاج به آموزش دارند مربیان با تجربه ای وجود دارد که به شما آموزش می دهند.

مرکزخرید-دبی-مال


6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql