فروشگاه سفورا کوالالامپور

فروشگاه سفورا کوالالامپور

تاریخ آخرین به روز رسانی: 14 آبان ، 1398

فروشگاه سفورا کوالالامپور Sephora Malaysia 

سفورا مغازه های زنجیره ای آرایشی می باشد که در سال 1970 توسط Dominique Mandonnaud در فرانسه بنیان گذاری شد. در این مغازه ها می توانید انواع لوازم آرایشی، محصولات مراقبت پوست و مو و عطر های برند های معروف بین المللی پیدا کنید. فروشگاه سفورا مالزی در شهر های توریستی زیادی شعبه دارد و یکی از قدرتمند ترین برندها در زمینه ی عرضه ی لوازم آرایشی می باشد. در تور مالزی خود می توانید شعبه های فراوانی از این برند را در مراکز خرید سطح شهر پیدا کنید.

با آژانس آسمان آبی همراه باشید تا نگاهی به شعبه های سفورا در کوالالامپور داشته باشیم. یکی از اصلی ترین شعبه های سفورا در مالزی شعبه ای است که در مرکز خرید استار هیل گالری قرار دارد و یکی از بزرگترین شعبه ها می باشد. شما می توانید از درب ورودی جداگانه ای برای ورود به این شعبه ی دو طبقه استفاده کنید و انواع لوازم آرایشی کلاسیک و مد روز را پیدا کنید. برند های Urban Decay, Amazing Cosmetics, Urban Decay, Bare Minerals, Earth Organics, Korres, Soap + Glory, Ole Henriksen, Clarisonic, Mario Badescu, Boscia و برند اختصاصی سفورا، تنها بخشی از اسم هایی است که در این مرکز می توانید پیدا کنید.

علاوه بر استار هیل، شما می توانید شعبه های دیگری را در مراکز خرید شهر مانند سان وی پیرامید، سوریا کی ال سی سی، وان اوتاما و ... پیدا کنید. ساعت کاری سفورا متناسب با ساعت کاری مراکز خرید و از ساعت 10 صبح تا 10 شب می باشد. سفورا در این شهر، یکی از جاذبه های توریستی کوالالامپور شناخته شده است و مردم بسیاری تنها به هدف گردش و دیدن عظمت آن، از این مجموعه بازدید به عمل می آورند.

sephora-frontdoorsephora

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql