بیمارستان ایرانی در دبی

بیمارستان ایرانی در دبی

تاریخ آخرین به روز رسانی: 30 شهریور ، 1398

بیمارستان ایرانی در دبی

بیمارستان ایرانیان دبی Iranian Hospital Dubai

بیمارستان ایرانیان دبی در سال 1970 توسط علی شیخ رشید بن سعید آل مکتوم که حاکم وقت بود، به جامعه هلال احمر ایران اهدا گردید. این بیمارستان در 14 آوریل 1972 برای عموم افتتاح شد و اولین ارائه دهنده خدمات درمانی در منطقه جمیرا شهر دبی می باشد. بیمارستان ایرانیان دبی یکی از قدیمی ترین بیمارستان های شهر دبی محسوب می شود. اصول بنیانگذاری این گونه مراکز مبنی بر ارزش های بین المللی جمعیت هلال احمر و گرایش به امور خیر است، که همکاری بین دو ملت بزرگ ایران و امارات در ارائه خدمات عالی بهداشت و درمان را تشکیل داده است. بیمارستان ایرانیان دبی همه ساله پذیرای گردشگران بسیار در قالب تور دبی و حتی مهاجرانی از کشور ایران است که مقصد بسیاری از آنان شهر دبی می باشد. همین مساله یکی از دلایل تاسیس بیمارستان ایرانیان در شهر دبی شده است. 

خدمات بیمارستان ایرانیان دبی 

خدمات بیمارستان ایرانیان دبی، شامل بستری کردن بیماران، اتاق های عمل ، ارائه سرویس پزشکی در زمینه های زنان، زایمان، کودکان، نوزادان، چشم پزشکی، فیزیوتراپی، ارتودنسی، پرتو شناسی، گوارشی، پوست، قلب و عروق، جراحی پلاستیک، جراحی عمومی و غیره می باشد. حدود 80 پزشک در کلیه زمینه ها در این بیمارستان فعالیت می کنند. بخش اورژانس بیمارستان ایرانیان دبی در تمام روزها و به صورت 24 ساعته آماده ارائه خدمات هستند. نکته خیلی مهمی که اطلاع از آن برای گردشگران تور دبی مفید است، داروخانه شبانه روزی بیمارستان ایرانیان دبی، واقع در خود بیمارستان می باشد.
بیمارستان ایرانیان دبی بر بهبود بیماران به شدت تمرکز دارد، به طوری که بیماران پس از ترخیص نیز تحت درمان روانی برای بهبود روحیه قرار می گیرند، برای مثال برنامه های آموزشی برای بیماران و خانواده، دوره های مشاوره برای بیمار و مواردی دیگر ارائه می دهد. امکانات بیمارستان ایرانیان دبی برای تمام ملیت ها در امارات متحده عربی، و با صرف نظر از نژادها در دسترس می باشد. از جاذبه های گردشگری دبی که در نزدیکی این بیمارستان واقع شده است، می توان به مرکز خرید دبی مال، مسجد ایرانیان دبی، پارک الوصل دبی، باغ وحش دبی، پارک زعبیل دبی و همچنین ساحل جمیرا اشاره کرد. 

بیمارستان ایرانیان دبی _ آسمان آبی

مطالب مرتبط

نظرات یا پیشنهادات

به این صفحه امتیاز دهید
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql