بهترین کشورها برای تحصیل را بشناسید

بهترین کشورها برای تحصیل را بشناسید

تاریخ آخرین به روز رسانی: 18 تیر ، 1399

بهترین کشورها برای تحصیل را بشناسید

ممکن است انواع شرایط و موقعیت برای افراد پیش بیاید که به طور دائم یا موقت کشور خود را ترک کنند. یکی از علت های رایج مهاجرت تحصیل کردن در کشور مد نظر می باشد. وقتی قصد ادامه تحصیل در خارج از کشور را داشته باشید حتماً تحقیقات وسیعی در مورد بهترین کشور برای تحصیل انجام می دهید. در ادامه آژانس آرزوی آسمان آبی اطلاعات بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد. 

بهترین کشور برای تحصیل

کانادا، بهترین کشور برای زندگی و تحصیل

در این چند سال اخیر کشور کانادا برای ادامه تحصیل بسیار پر طرفدار شده است که این علاقه مندی نشات گرفته از کیفیت بالای زندگی و تحصیل (اخذ مدارک با اعتبار بالا)، همچنین پیشرفت های زیادش در زمینه های مختلف می باشد. کانادا مملو از دانشگاه های مطرح است که مدارک آنها ارزش و اعتبار زیادی دارند. هزینه تحصیل در کانادا طوریست که دانشجو می تواند با کار دانشجویی از پس هزینه دانشگاه و زندگی بر بیاید که دانشجویان اجازه 20 ساعت کاری در هفته را دارند. کسانی که از دانشگاه های کانادا فارغ التحصیل می شوند، برای اقامت دائم امتیاز ویژه ای دارند به این علت که فارغ التحصیلان این کشور را اغلب برای استخدام انتخاب می کنند و افراد شاغل هم به راحتی اقامت دائم را دریافت می کنند. کانادا کشور دو زبانه می باشد که شامل فرانسوی و انگلیسی هستند. لازم به ذکر است یادگیری این دو زبان اصلی برای متقاضیان تحصیل در دوره های کارشناسی به بالا الزامی است. آب و هوای کشور کانادا نیز بسیار سرد می باشد که باید این شرایط جهت مهاجرت برایتان قابل تحمل باشد.

جهت کسب اطلاعات لازم جهت اخذ ویزای کانادا برای تحصیل، به لینک درج شده مراجعه نمایید.

کانادا بهترین کشور برای تحصیل

استرالیا، بهترین کشور برای تحصیل و کار و زندگی

استرالیا یکی از کشورهاییست که با وجود 1100 موسسه و دانشگاه معتبر در زمینه جذب دانشجوی بین المللی پیشگام است. افرادی که برای تحصیل به این کشور مهاجرت کردند اغلب به موفقیت دست یافتند. دانشجویان در این کشور هم می توانند از 20 ساعت کاری در هفته جهت تامین بخشی از هزینه ها بهره ببرند که البته برای دانشجویان دکترا 30 ساعت کاری در هفته می باشد و همچنین پس از اخذ مدرک می توانند به راحتی در همین کشور صاحب شغل مناسب خود و همچنین اقامت دائم شوند. زبان کشور استرالیا انگلیسی است که با تسلط کامل بر آن به راحتی می توانید در این کشور زندگی کنید. کشور استرالیا تقریبا برای اقامت و تحصیل پر هزینه، تقریباً سالانه 20 هزار دلار می باشد که لازم است دست پر به این کشور سفر کنید.

استرالیاAsemanabi

انگلستان، بهترین کشور برای مهاجرت تحصیلی

افراد زیادی وجود دارند که همیشه آرزوی تحصیل در دانشگاه های معتبری چون کمبریج و اکسفورد را دارند که این دانشگاه ها به همراه دانشگاه های معتبر دیگر در کشور انگلستان می باشند. شرایط زندگی در این کشور بسیار مناسب می باشد چرا که نرخ بیکاری و فقر در آن بسیار کاهش یافته و همچنین با فرهنگ و تمدن مدرن، خدمات رفاهی زیادی به شهروندان انگلیس تعلق می گیرد. زبان این کشور انگلیسی است که تمام دروس تنها با این زبان تدریس می شوند. شهرت و اعتبار جهانی اغلب دانشگاه های انگلستان باعث شده که مدارک اخذ شده توسط این دانشگاه ها در سطح بین المللی معتبر باشد به طوری که با این مدرک می توانند در بسیاری از کشورهای جهان شغل مناسب خود را به راحتی داشته باشند. دانشجویان در انگلستان نیز مانند باقی کشورها می توانند 20 ساعت در هفته را برای تامین بخشی از هزینه ها، به کار مشغول شوند. هزینه و بهای زندگی در این کشور بسیار زیاد یعنی حدود 800 الی 1000 پوند در ماه می باشد که البته به علت اعتبار بالای دانشگاه های انگلستان به تمامی افراد پذیرش داده نمی شود و تنها بهترین و با هوش ترین ها را جذب می کنند.

انگلیس-Asemanabi

مطالب مرتبط را در این بخش مطالعه کنید.

ویزای تحصیلی چیست؟

مهاجرت به اسپانیا

مطالب مرتبط

نظرات یا پیشنهادات

به این صفحه امتیاز دهید
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql