انواع غذاهای خوشمزه و لذیذ در جهان

انواع غذاهای خوشمزه و لذیذ در جهان

تاریخ آخرین به روز رسانی: 18 تیر ، 1399

انواع غذاهای خوشمزه و لذیذ در جهان

یکی از مهم ترین اصل های زندگی هر انسانی خوردن غذا می باشد. با عطر و طعم خوبی که وارد غذا می شود لذت خوردن در ما نیز افزایش می یابد. شاید برای شما هم سوال پیش بیاید که هنگام سفر به کشورهای مختلف چه غذاهایی را میل کنید. البته در هر کشور پخت و طعم غذا با توجه به شرایط جغرافیایی و فرهنگی متفاوت و متنوع است که در اینجا آژانس آرزوی آسمان آبی شما را با خوشمزه ترین غذاهای دنیا آشنا می کند.

غذاAsemanabi

کاری ماسامان، خوشمزه ترین غذای تایلند

کاری ماسامان که تشابه زیادی به غذای ایرانی دارد در اصل یک غذای تایلندیست که نوعی کاری پر ملات و بسیار مقوی برای بدن می باشد. افرادی که با تور تایلند سفر کرده اند می دانند که طعم و مزه فوق العاده ای که این غذا در خود جذب کرده سبب شده که در صدر جدول خوشمزه ترین غذاهای جهان در مجله CNN قرار بگیرد.

در ادامه با معروف ترین غذاهای تایلند آشنا شوید. 

کاری-ماسامان-Asemanabi

پیتزای نئوپولیتن (Neapolitan)، لذیذترین غذای ایتالیایی

در کشور ایتالیا شما می توانید انواع پیتزا و پاستا را با طعم و مزه های گوناگون را بیابید. یکی از لذت بخش ترین غذاهای دنیا که در تمامی کشورها محبوب می باشد پیتزاست که مدل های متنوعی برای سلیقه هر فرد دارد. این مدل پیتزا که طرفداران زیادی دارد به اسم Neapolitan معروف است که متشکل از خمیرپیتزا، سس گوجه، پنیر موزارلا و کمی سبزی معطر می باشد.

پیتزاAsemanabi

سوشی، پرطرفدارترین غذای دنیا

سوشی یک غذای بسیار محبوب و معروف از کشور ژاپن است که اخیراً در بسیاری از کشورها یافت می شود چرا که طرفداران زیادی را برای خود جمع کرده که اغلب سخت پسندند. سوشی که با ماهی خام درست می شود انواع متنوعی دارد که هر کدام طعم های مختلفی دارند.

سوشیAsemanabi

همبرگر، خوشمزه ترین غذای دنیا

یکی از محبوب ترین غذاهای دنیا همبرگر می باشد که محال است کسی در جهان از آن لذت نبرده باشد. طعم فوق العاده ای که این فست فود دارد افراد را در همه سنین مجذوب خود کرده است. همبرگر نیز مانند انواع غذاها از تنوع زیادی برخوردار است که در همگی پنیرهای آب شده خوش طعم، مشترک می باشد. اگر می خواهید همبرگر اصل، خوش طعم و خوش رنگ را میل کنید حتماً سری به کشور آلمان بزنید.

همبرگر-Asemanabi

مطالب مرتبط

نظرات یا پیشنهادات

به این صفحه امتیاز دهید
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql