منطقه کوپا اونیک (صربستان)

منطقه کوپا اونیک (صربستان)

تاریخ آخرین به روز رسانی: 18 تیر ، 1399

منطقه کوپا اونیک (صربستان)

منطقه کوپا در فاصله 270 کیلومتری از پایتخت صربستان یعنی بلگرد قرار دارد که در دامنه کوه کوپونونیک می باشد. قله های بلندی در امتداد رشته کوه های آلپ قرار گرفته که بلندترین قله چیزی حدود 2017 متر از سطح دریا ارتفاع دارد. وجود قله های سفید سبب بنا شدن پیست اسکی مجهزی در منطقه کوپا اونیک صربستان شده است که اوقات فراغت بسیاری از گردشگران در آن سپری می شود. آژانس آرزوی آسمان آبی توضیحاتی در زمینه جاذبه های این منطقه برای شما برائه می دهد.

اسکیAsemanabi

پیست اسکی کوپا اونیک

پیست اسکی کوپا، یکی از بزرگ ترین مراکز گردشگری زمستانی صربستان می باشد که در سال 1964 میلادی تاسیس شد.علاقه مندان به ورزش هیجانی اسکی حتماً تجربه این ورزش را روی برف کوه های آلپ داشته اند، که واضح است در این سفر نسبت به سوئیس و فرانسه هزینه کمتری را متقبل شده اند. همچنین ورزشکاران رشته های آلپاین و اسنوبرد نیز از پیست اسکی کوپا اونیک غافل نمی شوند. برای رفاه حال گردشگران 24 تله کابین و تله سیژ در این منطقه احداث شده که با ایمنی بسیار زیاد می توانند 32 هزار نفر را در ساعت جابه جا کنند. هنگام اسکی و تله کابین سواری همواره مناظر زیبایی از برف و درختان زیبای کاج در خاطر شما نمایان می شود.

2-Asemanabi

چشمه های آب گرم کوپا اونیک

به دلیل فعالیت های آتشفشانی در منطقه کوپا اونیک، چشمه های آب گرم طبیعی، خود به خود در آن جا ایجاد شده است. این امر برای افراد زیادی که علاقه به آب درمانی دارند بسیار خوشایند می باشد. این چشمه ها برای درمان بیماری ها نیز خیلی مناسب هستند.

سایر امکانات منطقه کوپا اونیک

در این منطقه علاوه بر اسکی، ورزش تنیس هم دایر است. قابل ذکر است که در کوپا اونیک، هتل ها و خوابگاه های بسیار مجهز و شیک، انواع کافه ها برای سلایق مختلف، رستوران های جذاب با غذاهای لذیذ و ... نیز فعالیت دارند.

1-Asemanabi

مطالب مرتبط

نظرات یا پیشنهادات

به این صفحه امتیاز دهید
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql