جشنواره خرید دبی

جشنواره خرید دبی

تاریخ آخرین به روز رسانی: 04 شهریور ، 1398

جشنواره خرید دبی

جشنواره خرید دبی Dubai Shopping Festival

جشنواره خرید دبی که به فستیوال خرید دبی، مهرجان یا شاپینگ فستیوال نیز معروف است از جمله جاذبه های جذاب دبی است که همه ساله تعداد زیادی از افراد را به سمت خود جذب می نماید. سالانه تعداد 3 تا 5 میلیون گردشگر به این فستیوال جذب می شوند. از زمان شروع فستیوال تا پایان آن دولت امارات با حذف سد مالیاتی از پیش روی خرده فروشان و همچنین مغازه داران آنها را مجبور میکند که محصولات خود را به صورت ارزان به فروش برسانند. جشنواره خرید دبی به عنوان یکی از مهمترین رویدادهای دبی شناخته شده است و جایگاه بین المللی دارد.

دلایل جذابیت جشنواره خرید دبی

از جمله جذابیت های این جشنواره فقط مختص به محصولاتی که از برندهای مختلف جهان به فروش می رسد نیست بلکه در طول این جشنواره مراسمی مانند آتش بازی، رقص، آواز نیز وجود دارد و باعث جذابیت و لذت در این جشنواره شده است.

زمان برگزاری جشنواره دبی

در شهر دبی سالانه حدود 23 جشنواره خرید برگزار می شود که از بین آنها، جشنواره خرید دبی یا فستیوال زمستانی دبی بسیار پرطرفدار است و ممکن است در طی سالیان مختلف با اختلاف زمانی کوتاه برگزار گردد، اما معمولا تاریخ برگزاری جشنواره خرید دبی از روز 5 دی تا 6 بهمن ادامه خواهد داشت.

مکان برگزاری جشنواره خرید دبی

جشنواره خرید دبی متعلق به مکان خاصی نیست. در هر کدام از فروشگاه ها و بازارهای دبی می توان تخفیف چشمگیری از اجناس را مشاهده کرد. همچنین در برخی از پارک ها و میدان های اصلی شهر می توانید بازارهای محلی که به طور موقت در زمان جشنواره خرید دبی برگزار می شود را مشاهده نمایید.

مزایای خرید در جشنواره دبی

از جمله مزایای خرید در جشنواره دبی می توان به تخفیف های قابل توجهی که در طول این جشنواره از آن برخوردار می شوید اشاره کرد. همچنین در قرعه کشی های مختلفی که در آنجا برگزار می شود شرکت داده می شوید و می توانید از جوایز بسیار ارزنده ی انها برخوردار شوید. در این جشنواره برای کودکان نیز وسایل تفریحی در نظر گرفته شده تا بچه ها از خرید کردن بزرگسالان خسته نشوند. مسافرین تور دبی که به شکم گردی علاقه دارند می توانند در طول این جشنواره از غذافروشی هایی که در خیابان وجود دارد اقدام به خرید مواد خواکی کنند.

نکاتی که برای رفتن به جشنواره خرید دبی باید رعایت کنید

*مغازه هایی که تمام اجناس خود را حراج کرده اند بسیار مناسب تر برای خرید هستند.

*حتما سعی کنید صبح زود را برای خرید کردن انتخاب کنید.

*آخر هفته در دبی روزهای جمعه و شنبه است. سعی کنید در روزهای آخر هفته به مراکز خرید نروید چرا که افراد زیادی در این روزها به خرید می روند و ممکن است شما از شلوغی زیاد کلافه شوید.

*فستیوال خرید دبی در حدود 5 هفته طول می کشد، به همین دلیل نیازی نیست که عجله کنید، پس سعی کنید از خرید خود لذت برده و تجربه خرید هیجان انگیزی داشته باشید. 

جشنواره-خرید-دبی

مطالب مرتبط

نظرات یا پیشنهادات

به این صفحه امتیاز دهید
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql