رستوران اسپاگو استانبول

رستوران اسپاگو استانبول

تاریخ آخرین به روز رسانی: 29 دی ، 1398

معرفی رستوران اسپاگو | Spago Restaurant

رستوران اسپاگو نیشان‌تاشی یکی از معروف ترین رستوران های استانبول است که در محله معروف نیشان‌تاشی در نزدیکی میدان تقسیم قرار دارد. چشم انداز زیبا به تنگه بسفر ،کیفیت بالای غذا و کادر مجرب و آموزش دیده به رهنری آشپز معروف ولفگانگ پاک اتریشی که 25 ساله پیاپی مجالس رسمی مراسم جوایز اسکار برگزار می کند ، این رستوران را به یکی از بهترین و معروف ترین رستوران های استانبول تبدیل کرده است. همه ساله گردشگران زیادی بعد از برنامه گشت شهری تور استانبول خود به این رستوران برای خوردن غذا های بی نظیر رستوران اسپاگو می روند.

معرفی رستوران اسپاگو

زندگی نامه ولفگانگ پاک | Wolfgang Puck

ولفگانگ پاک سرآشپز و بازیگر در 8 جولای 1949 در اتریش به دنیا آمد. ولفگانگ پاک در سن 24 به سالگی لس آنجلس رفت و اولین رستوران خود به نام اسپاگو تاسیس کرد. وی آشپزی را در کودکی از مادر خود که سرآشپز شیرینی بود آموزش دید. همچنین ولفگانگ پاک آموزهای تکمیلی خود را نزد دیگر استادان بنام آن دوران اروپا تکمیل کرد و در سال 1981 رستوران خود را در ایالات متحده آمریکا به نام اسپاگو (Spago) تاسیس کرد. رستوران اسپاگو با تلاش های مداوم ولفگانگ پاک به شهرت رسید تا جایی که در سال 2004 به عنوان یكی از 40 رستوران برتر ایالات متحده آمریکا شناخته شده. پیشرفت های ولفگانگ پاک فقط به همین جا ختم نشد هم اکنون رستوران اسپاگو در سراسر جهان نظیر دبی ، هنگ کنگ و سنگاپور دارای شعبات متعدد است. شایان به ذکر است این رستوران جزو برترین رستوران های استانبول قرار گرفته است.

زندگی نامه ولفگانگ پاک

منوی رستوران اسپاگو | Spago Restaurant Menu

منوی رستوران اسپاگو جایی است که تازه ترین غذا های سرآشپز ولفگانگ پاک در آن پیدا می شود. غذاهای رستوران های اسپاگو با یک مفهوم مدرن و الهام گرفته شده از غذاهای آمریکایی ، آسیایی و ایتالیایی پخت و سرو می شود. به دلیل استفاده از مواد ارگانیک ، منوی رستوران اسپاگو با توجه به هر فصل و بازارهای محلی تغییر می کند. ولی همیشه می توان در لیست غذا های این رستوران پیتزا های معروف سنگی ، ماکارونی دست ساز را مشا هده کرد.

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql