محله لونت استانبول

محله لونت استانبول

تاریخ آخرین به روز رسانی: 17 تیر ، 1399

استانبول یکی از بزرگ ترین و محبوب ترین شهرهای ترکیه با کلی جاذبه، مناطق و محله های بی نظیر است. محله لونت که در منطقه بشیکتاش و قسمت اروپایی و نزدیک بسفر استانبول است، یکی از محله های لوکس و شیک می باشد. این محله از قوی ترین منطقه های تجاری و کسب و کار محسوب می شود که آژانس آرزوی آسمان آبی شما را با این محله بیشتر آشنا می کند.

آشنایی با محله لونت استانبول | Levent Istanbul

هنگامی که با تور استانبول سفر می کنید مطمئناً پس از گردش و دیدن جاذبه های گردشگری، پرسه زدن در محله های قدیمی و مدرن یکی از تفریحات به حساب می آید. یکی از محله های لاکچری نشین استانبول محله لونت می باشد که تاجران مرفح و مدیران عالی رتبه اغلب در سفرشان به استانبول هتل های موجود در محله لونت را برای اقامت انتخاب می کنند. دراین محله، به حسن وجود خط اصلی مترو، رفت و آمد به راحتی صورت می گیرد.
هتل های محبوب و معروفی در محله لونت استانبول ساخته شده اند که از معروف ترین آن ها می توان از هتل لوکس ویندهام گرند لونت استانبول که پنج ستاره را به خود اختصاص داده نام برد. برای افراد رده بالا و مقامات مدارس و دانشگاه های برجسته و با کیفیتی در این محله احداث شده که یکی از آن ها مدرسه بین المللی بریتانیایی است.  

Asemanabi-محله-لونت1

تاریخچه محله لونت استانبول

محله مدرن و امروزی لونت که بسیار ساختمان های مجلل و شیکی را در خود جای داده است از جمله جاذبه های گردشگری استانبول می باشد که در سال 1947 میلادی شروع به شکل گیری گرفت. در گذر زمان این محله به یکی از مناطق تجاری قوی و همچنین مرکز اصلی کسب و کار در استانبول محسوب شد. نکته جالبی که در محله لونت به چشم می خورد، وجود مرتفع ترین ساختمان آسمان خراش است که این ساختمان ارتفاعی 238 متری و 54 طبقه دارد.

Asemanabi-محله-لونت

مراکز خرید محله لونت استانبول

انواع مراکز خرید لاکچری و مدرن در محله لونت شروع به رشد کردند که تقریباً همگی مقصد خرید افراد مشهور، معروف و سلبریتی ها می باشند. از مرتفع ترین مراکز خرید می توان از مرکز خرید سفیر در این محله نام برد که در سال های 210 تا 2016 میلادی جزو بلندترین برج های استانبول بود. مراکز خرید مدرن و مطرحی چون مرکز خرید کاتیون، مرکز خرید زورلو و مرکز خرید اوزدیلک پارک همگی در محله لونت قرار دارند که انواع لوازم لوکس را به عرضه نمایش و فروش قرار داده اند.

Asemanabi-محله-لونت-2

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql