آسان ترین کشورها برای مهاجرت ایرانی ها

آسان ترین کشورها برای مهاجرت ایرانی ها

تاریخ آخرین به روز رسانی: 20 فروردین ، 1399

آسان ترین کشورها برای مهاجرت ایرانی ها

همیشه یکی از مشکلات برای مهاجرت این است که چه  کشوری برای مهاجرت برای ما ایرانیان بهتر است و با شرایط و امکانات آن کشور برای مهاجرت آشنا شد ، در این مقاله به بررسی برخی از کشور هایی که برای ما ایرانیان برای زندگی تحصیل و کار کردن مناسب است را برسی می کنیم و از مزایا و معایب آن ها بازگو می کنیم.

آسان-ترین-کشورها-برای-مهاجرت-ایرانی-ها

مهاجرت به چین

یکی از کشور هایی که برای مهاجرت برای ما ایرانی ها بسیار مناسب است چین می باشد. مهاجرت به چین سرمایه چندانی نمی خواهد وبا 50 میلیون تومان می توانید به سرزمین اژداه مهاجرت کنید . این کشور به لطف اقتصاد قوی خود یکی از بهترین گشور هایی است که می توانید به آن جا برای برپا کردن کسب و کار و یا برای ادامه تحصیل به آن جا سفر کنید و زندگی کنید و در مدت زمان 3 تا 6 ماه، مهاجرت خودتان به چین را قطعی کنید. جذابیت چین برای مهاجرت به عنوان دومی اقتصاد جهان بسیار زیاد است این کشور در بسیاری از شاخص های صنعتی نقش پرنگ و فعالی دارد و برای سرمایه گزاری بسیار مناسب است همچنین با اشتغال در چین می توانید و یا ویزای چین از حقوق دو برابر نصبت به ایران بهره مند شوید و بعد از 5 سال با پاسپرت چینی به راحتی به اروپا مهاجرت کنید.  

مهاجرت-به-چین

مهاجرت به اکوادور

اکوادور یکی از ارزان ترین کشور ها برای مهاجرت است و یکی محبوب ترین کشور ها برای زندگی برای ما ایرانیان در آمریکای جنوبی است روند آسان و هزینه های پایین مهاجرت به این کشور نسبت به اروپا مدت زمان بسیار کم این کشور را یکی از محبوب ترین کشور ها برای مهاجرت کرده است. جذابیت های اکوادور برای مهاجرت می توان به کوهستان های بی نظیر و سواحل های منحصربفرد این کشور گرفته تا دشت ها و روستا های زیبا است نام برد. متقاضیان مهاجرت به اکوادور می توانند با راه اندازی کسب و کار و خرید ملک اقامت این کشور را دریافت کنند.

مهاجرت-به-اکوادور

مهاجرت به روسیه

روسیه به دلیل پایین بودن هزیبه های مهاجرت و بالا بودن امکانات رفاهی در این کشور یکی از بهترین کشور های برای مهاجرت است از مزایای زندگی در روسه می توان به دانشگاه های بسیار خوب و معتبر، مالیات کم می توان اشاره کرد برای مهاجرت به روسیه می توان با ثبت شرکت ، سرمایه گزاری و تحصیل کردن در این کشور زیبا زندگی کنید و همچنین با داشتن پاسپورت این کشور به 118 کشور بدون ویزا سفر کنید.

مهاجرت-به-روسیه

مهاجرت به آلمان

مهاجرت به اروپا بسیار سخت و دشوار می باشد در بین کشور های اروپایی مهاجرت به آلمان یکی از بهترین گذینه های موجود است . این کشور برای ایرانی ها سخت گیری های زیادی دارد و باید شرایط ممتازی داشته باشید تا بتوانید به این کشور مهاجرت کنید. ظرفیت بالای پذیرش و نیاز بالا آلمان به نیروی کار باعث شده این کشور در جمع یهترین کشور ها برای مهاجرت می باشد. ولی مهاجرت به آلمان دارای شرایط و فاکتور هایی است که می توان به داشتن تمکن مالی ، تسلط به زبان انگلیسی یا آلمانی ،داشتن 2 تا 3 سال سابقه کار و تحصیل کردن دد این کشور و یا مهارت کافی در یک کار داشتن اشاره کرد.

مهاجرت-به-آلمان

مهاجرت به کانادا

یکی از محبوب ترین کشور های مهاجر پذیر در کل جهان کانادا است. این کشور داردای اقتصاد با ثبات و رفاه بالاست به همین دلیل تقاضای ویزای برای مهاجرت به این کشور پهناور و زیبا بسیار زیاد است دریافت ویزای کانادا کار بسیار دشوار است. یکی از فاکتور های مهاجرت به این کشور ادامه تحصیل و یا مهارت های شغلی است. تمکن مالی ،تسلط به زبان انگلیسی ، سابقه کار 2 تا 3 ساله در ضمینه شغلی خود می تواند روند مهاجرت شما را به کانادا آسان کند. 

مهاجرت-به-کانادا

نظرات یا پیشنهادات

به این صفحه امتیاز دهید
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql