معرفی کاخ چراغان استانبول

معرفی کاخ چراغان استانبول

تاریخ آخرین به روز رسانی: 17 تیر ، 1399

معرفی کاخ چراغان استانبول

از جاذبه های گردشگری استانبول می توان به کاخ چراغان اشاره کرد که یکی از قصرهای زیبای زمان عثمانی ها می باشد که در سال های 1863 الی 1867 میلادی در زمان سلطان عبدالعزیز یکم توسط دو پسر بالیان ساخته شد و هم اکنون تبدیل به یک هتل مجلل و لوکس پنج ستاره شده است. آژانس آرزوی آسمان آبی شما را با تاریخچه هتل کاخ چراغان آشنا می کند.

هتل-چراغان7Asemanabi

تاریخچه کاخ چراغان

کاخ چراغان در ساحل اروپایی بسفر و همچنین در محله های بشیکتاش و اورتاکوی واقع است. مسافران زیادی با تور استانبول سفر می کنند که طراحی زیبای کاخ چراغان را ببینند که طراح آن، نیگوغایوس بالیان ارمنی بود. به منظور ضیافت های معروف عثمانی که در باغ های لاله با مشعل برگزار می شد نام این کاخ Ceragan شد. این مجموعه تنها کاخ و هتل امپراطوری عثمانی محسوب می شود که محیطی لوکس و تفریحی دارد. ساختمان اصلی کاخ در ژانویه سال 1910 میلادی بر اثر آتش سوزی ویران شد و تنها دیوارهای بیرونی از سازه باقی ماند. ساختمان اصلی پس از بازسازی و اضافه شدن امکاناتی به یک هتل پنج ستاره به نام هتل چراغان پالاس کمپینسکی تبدیل گشت. هتل کاخ چراغان از هتل های زنجیره ای کمپینسکی نیز می باشد.

هتل-چراغانAsemanabi

هتل چراغان پالاس کمپینسکی

هتل Ciragan Kempinski در قصر عثمانی که متعلق به قرن نوزدهم میلادیست قرار گرفته است. این هتل پنج ستاره دارای310 اتاق مجلل و سوئیت های لوکس، یک استخر بزرگ ، مرکز ماساژ، حمام ترکی، سالن بدنسازی می باشد. تمامی اتاق های هتل مجهز به تخت های لاکچری و پنجره های تمام قد بزرگ هستند و همچنین تلویزیون با شبکه های جهانی و بالکن با منظره های باغ یا دریا در همه اتاق ها موجود است. رستوران لالدن که در این هتل فعالیت می کند بیش از 250 نوع غذا با مواد تازه طبیعی از کشورهای عربی و آسیایی را که طعم لذیذی دارند ارائه می کند. رستوران توگرا نیز هر شب همراه با پخش موسیقی سنتی غذاهای عثمانی را طبخ می کند. 
اتاق سلطان در این کاخ هتل در سال 2012 میلادی توسط CNN به عنوان چهاردهمین اتاق گران در جهان به ثبت رسید که قیمت هر شب اقامت در این اتاق حدود 15/332 دلار بود.

هتل-چراغان4Asemanabi

تصاویری دیدنی از هتل چراغان پالاس کمپینسکی

هتل-چراغان1Asemanabi

هتل-چراغان8Asemanabi

هتل-چراغان9Asemanabi

هتل-چراغان6Asemanabi

هتل-چراغان3Asemanabi

هتل-چراغان2Asemanabi


مطالب مرتبط

نظرات یا پیشنهادات

به این صفحه امتیاز دهید
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql