شهر جرموک ارمنستان

شهر جرموک ارمنستان

تاریخ آخرین به روز رسانی: 26 شهریور ، 1397

شهر جرموک ارمنستان

Jermuk

کشور ارمنستان در کنار پایتخت آن یعنی، ایروان، دارای شهرهای توریستی دیگری نیز می باشد که هر یک به خاطر ویژگی خاصی گردشگران زیادی را به خود جذب می کنند. با آژانس مسافرتی آسمان آبی همراه باشید تا با یکی از این شهرها آشنا شوید.

شهر جرموک یکی از شهرهای جنوبی ارمنستان می باشد که به خاطر وجود چشمه های آب گرم به یکی از مناطق توریستی ارمنستان تبدیل شده است. اسم جرموک در زبان ارمنی به معنای جای گرم می باشد.

شهر-جرموک-ارمنستان

این شهر در زمان اتحاد جماهیر شوروی یکی از تفرجگاه های تابستانی محبوب بوده است و امروزه با پیشرفت هایی که داشته، هتل و استراحتگاه های زیادی در این شهر و اطراف چشمه ها ساخته شده است.

شهر جرموک یکی از مقاصد گردشگری درمانی در کشور ارمنستان می باشد که در کنار وجود چشمه های آب گرم با خاصیت درمانی، دارای طبیعتی زیبا، هوایی پاکیزه و آبشار می باشد.

از دیگر جاذبه های گردشگری این شهر که در اقتصاد ارمنستان نیز تأثیر زیادی داشته است، وجود آب های معدنی در این منطقه می باشد. آب معدنی گازدار جرموک در سراسر ارمنستان با همین نام به فروش می رسد و خواص درمانی نیز دارد.

علاوه بر این چشمه های آبگرم و آب های معدنی، شهر جرموک برای برگزاری مسابقات بین المللی شطرنج نیز مشهور می باشد.

در تور ارمنستان خود برای رفتن به این شهر می توانید از تورهای موجود استفاده کنید و به صورت گروهی به این شهر بروید و یا با یک ماشین اجاره ای از شهر ایروان، 170 کیلومتر به سمت جنوب شرقی بروید.

شهرجرموک-ارمنستان

نظرات یا پیشنهادات

به این صفحه امتیاز دهید
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql