چرا به تفلیس سفر کنیم؟

چرا به تفلیس سفر کنیم؟

تاریخ آخرین به روز رسانی: 28 بهمن ، 1398

چرا به تفلیس سفر کنیم؟

گرجستان که در سالهای اخیر به یکی از مقاصد گردشگری محبوب نزد ایرانیان تبدیل شده، با شهرهای مهمی از جمله تفلیس و باتومی پذیرای گردشگران بسیاری از سراسر دنیا است. در این مطلب آرزوی آسمان آبی قصد دارد تا مطالبی را برایتان شرح دهد که هیچ تردیدی برای سفر به این کشور زیبا نداشته باشید. اگر می خواهید در سفر به تور تفلیس تمام زیبایی های این شهر را ببینید در ادامه با ما همراه باشید.

یکی از دلایل محبوبیت سفر به تفلیس ارزان و مقرون به صرفه بودنش می باشد. این شهر توریستی هتل و مسافرخانه هایی با قیمت و خدمات متنوعی دارد همچنین حمل و نقل عمومی و هزینه ورود به جاذبه های گردشگری تفلیس و غذا نیز در این شهر معقول می باشد. همچنین جالب است بدانید که ورود و بازدید از بسیاری از اماکن تاریخی رایگان است. وجود هزینه های کم در تفلیس می تواند از دلایل اصلی سفر گردشگران به آن باشد اما تنها دلیل آن نیست، تفلیس شهری بسیار زیبا است که شما را با هر سلیقه ای مجذوب خود می کند. از آنجایی که گرجستان در طول سال ها تحت تسلط حکومت های متنوعی از جمله خاورمیانه ای و امپراتوری روسیه بوده می توانید در معماری شهرها و آثار تاریخی اش ردپایی از این فرهنگ ها را مشاهده کنید.

چرا-به-تفلیس-سفر-کنیم؟
یکی دیگر از دلایل سفر به تفلیس می تواند خرید آسان و ارزان باشد. در هر گوشه ای از این شهر زیبا می توانید بازارهای محلی را ببینید که براحتی می توانید از آنها سوغاتی تهیه کنید. بازارهای محلی، غرفه های سیار و دستفروش ها نیز گزینه های دیگری برای خرید در تفلیس می باشند که محصولات را با قیمت های مناسب عرضه می کنند. اگر علاقه مند به موسیقی هستید می توانید در فصول مختلف سال در فستیوال های موسیقی تفلیس شرکت کنید. یکی از معروفترین این فستیوال ها، فستیوال جم فست GEM Fest می باشد که به سبک الکترونیک و جاز و در فضای باز و در فصل تابستان برگزار می شود و هنرمندان برجسته از سراسر دنیا برای شرکت در آن به تفلیس می آیند. 

سفر-به-تفلیس

اما مهمترین بخش هر سفر تجربه طعم غذاهای سنتی و خوشمزه آن منطقه است. در تفلیس به اندازه ای غذای خوشمزه و لذیذ وجود دارد که برای امتحان کردن همه آنها وقت کم می آورید. اگر اهل شگم گردی و علاقمند به غذاهای محلی هستید در تفلیس به دلیل ارزان و معقول بودن قیمت غذا می توانید یک دل سیر غذاهای خوشمزه را امتحان کنید. در سفر به کشورهای اروپایی حتما متوجه خواهید شد که قیمت بلیط بازدید از موزه ها بسیار بالا است، اما از آنجایی که بازدید از موزه ها یکی از بهترین راه ها برای آشنایی با فرهنگ و آداب و رسوم مردم یک کشور است، همه گردشگران دوست دارند تا در سفرهایشان از موزه های آن منطقه دیدن کنند که خوشبختانه موزه های تفلیس به نسبت غنی و خوب بودنشان هزینه ورودی نسبتا منصفانه ای دارند. بنابراین به راحتی می توانید از چند موزه شهر بازدید کنید.

سفر-به-گرجستان
جاذبه های گردشگری تفلیس بسیار زیاد می باشد و همه ساله گردشگران بسیاری با خرید تور گرجستان به دیدن این شهر زیبا می روند.

مطالب مرتبط

نظرات یا پیشنهادات

به این صفحه امتیاز دهید
میانگین امتیاز کاربران | امتیاز 5 از 5 (از 1001 رای)
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql