کشتی تفریحی باتوکس دبی

کشتی تفریحی باتوکس دبی

تاریخ آخرین به روز رسانی: 04 مهر ، 1398

کشتی تفریحی باتوکس دبی

کشتی تفریحی باتوکس دبی  Bateaux Cruise Ship Dubai

کشتی تفریحی باتوکس دبی در منطقه بور دبی و رو به روی کنسولگری کویت واقع شده است. میتوانید از فروشگاه باتوکس دبی دیدن کنید. دبی شهری است پر از نهر های پر آب و تفریحات لوکس و همین امر همواره گردشگران تور دبی را به خود جذب می کند. هنگامی که به ورودی کشتی تفریحی باتوکس دبی رسیدید، بد نیست  قبل از سوار شدن به کشتی سری به فروشگاه باتوکس دبی که درهمان محل است بزنید. این کشتی لوکس تجربه ای رویایی با لذت بردن ازغذا های لذیذ تازه تهیه شده و گردش در آبراه های مشهور دبی را برای شما رقم خواهد زد. این کشتی تنها کشتی کروز دبی با رستوران و سرآشپز حرفه ای می باشد. هنگام عصر بهترین زمان برای گرفتن عکسهای لوکس و به یاد ماندنی می باشد.

کشتی تفریحی باتوکس دبی _ آسمان آبی

امکانات کشتی تفریحی باتوکس دبی

امکانات کشتی تفریحی باتوکس دبی شامل ارائه خدمات به 300 نفر بدون کم و کاستی برای جشن تولدها، راه اندازی محصولات ، جمع آوری کمک های مالی، کنفرانس های مطبوعاتی، جلسات شرکت ها، صبحانه های کاری، عروسی ها و جشن های شخصی می باشد. البته این کشتی امکاناتی برای گردشگران و زوجین و خانواده ها نیز در نظر گرفته است. ما در آژانس آرزوی آسمان آبی تور کشتی تفریحی باتوکس دبی را به شما پیشنهاد میکنیم، چون که تجربه این تور بدون شک باعث می شود که احساس خاصی داشته باشید، البته ناگفته نماند که از طریق هتلی که در آن اقامت دارید نیز می توانید برای رزرو تور و خرید بلیط  اقدام کنید. در کشتی یک سالن زیبا با سقف و دیواره های شیشه ای قراردارد که تعدادی میزهای غذاخوری چوبی به رنگ قهوه ای برای سرو غذا، میان وعده و نوشیدنی در دو طرف آن چیده شده است. شیشه های این سالن به قدری تمیز و شفاف است که تصویر بیرون را می توانید به وضوح ببینید. همچنین یک تهویه هوای مناسب برای این سالن سرپوشیده تعبیه شده است. سر تا سر کشتی تفریحی باتوکس دبی با نور پردازی و لوسترهای زیبا تزیین شده است. همچنین در قسمت عرشه کشتی میزهای بلندی برای راحتی میهمانان و لذت بردن از هوای تازه و گذراندن وقت قرارگرفته است. 

رستوران کشتی تفریحی باتوکس دبی

رستوران کشتی تفریحی باتوکس دبی با چهار قسمت شامل انتخاب گسترده ای از غذاها و نوشیدنی های عالی را برای شما در نظر گرفته است. آرامش و منظره پاناروما و فضای کشتی بدون شک اشتهای شما را باز خواهد کرد. این رستوران در وعده های صبحانه، ناهار و شام با منوی غذایی و دسر شامل گوشت گاو اسپایسی با سس تارتار، صدف تفت داده شده، مرغ گریل با سس باربیکیو، سالاد سبزیجات ژاپنی، دنده کباب بره، سینه اردک مزه دار شده، سبزیجات کباب شده، قهوه ی خامه ای پرل، چیز کیک سه سرنگ، دسرشکلات، ظرف میوه و غیره بهترین طعم و سرویس را ارائه می دهد. همچنین کشتی تفریحی باتوکس دبی به جز وعده های اصلی از میهمانان برای میان وعده و صرف نوشیدنی نیز پذیرایی می کند. پرسنل رستوران با لباس شیک و رفتار بسیار صمیمی  و محترمانه  تسلط به زبان های انگلیسی، اسپانیایی، روسیه ای، چینی و آلمانی به جزئی ترین خواسته های شما توجه می کنند. مدت زمان حضور در کشتی تفریحی باتوکس دبی:  2 ساعت و 30 دقیقه است

کشتی تفریحی باتوکس دبی _ آسمان آبی

آدرس کشتی تفریحی باتوکس دبی 

Bur Dubai,opposite the Consulate of Kuwait          

نظرات یا پیشنهادات

به این صفحه امتیاز دهید
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql