هتل های برتر ایران

هتل های برتر ایران

تاریخ آخرین به روز رسانی: 18 تیر ، 1399

هتل های برتر ایران

ایران کشور چهار فصل دیدنی که جاذبه های تاریخی و فرهنگی بسیاری دارد، توریستان زیادی را به خود جذب کرده است. گردشگران بعد بازدید از جاذبه های زیبا و منحصر به فرد ایران، خواهان استراحت و گرفتن تجدید قوا می باشند، که این امر با در اختیار گذاشتن هتل های لوکس به آن ها محقق می شود. در کشور وسیع ایران شهرهای متعددی قرار گرفته است که آژانس آرزوی آسمان آبی در این قسمت به معرفی برخی از بهترین هتل های شهرهای مختلف ایران پرداخته است.

هتل اسپیناس پالاس (تهران)

هتل لوکس پنج ستاره اسپیناس پالاس، یکی از بهترین هتل های شهر تهران می باشد که در آبان ماه 1394 تاسیس شده است. معماری خاص و طراحی مدرن، این هتل را متمایز از سایر هتل ها می کند. اسپیناس پالاس که جزو بزرگ ترین هتل تهران است در بهترین منطقه یعنی شمال غرب تهران قرار دارد که روی تپه های مرتفع سعادت آباد بنا شده است. این هتل مجهز، دارای 20 طبقه و 400 اتاق و سوئیت مجزا می باشد که تمامی اتاق ها امکانات رفاهی زیادی دارند. رستوران های زیادی برای ملیت های مختلف در این هتل وجود دارد مانند: رستوران فرانسوی، تایلندی، مدیترانه ای، سنتی ایران که همگی همراه با آشپزان خوش ذوق غذاهای لذیذی به مشتریان ارائه می کنند. همچنین از امکانات دیگر هتل اسپیناس، مرکز خرید، سالن های ورزشی، سالن ماساژ و استخر می باشند.

آدرس هتل اسپیناس پالاس تهران

تهران- سعادت‌آباد- میدان بهرود- خیابان عابدی- خیابان ۳۳- شماره ۲۱

تهران-Asemanabi

هتل عباسی (اصفهان)

هتل عباسی که به کاروانسرای تاریخی سنتی اصفهان معروف است و یکی از قدیمی ترین هتل های دنیاست، در قلب شهر اصفهان قرار گرفته است. این هتل مجهز به 231 اتاق، سوئیت و آپارتمان با استانداردهای جهانی می باشد. قابل ذکر است که این هتل یکی از جاذبه های توریستی ایران نیز به حساب می آید. بنای اصلی هتل عباسی در سال 1128 توسط شاه سلطان حسین صفوی ساخته شد که به مرور زمان در سال 1345 به هتل عباسی تبدیل گشت. وجود حیاط، حوض فیروزه ای و تراس به زیبایی هتل افزوده است. اتاق های این هتل هر کدام با طراحی ویژه ای ساخته شده اند. به گزارش CNN که در سال 2017 میلادی گرفته شده، هتل عباسی عنوان زیباترین هتل خاورمیانه را از آن خود کرده است. رستوران بی نظیری بالای بام هتل قرار گرفته که می توان از آن به عنوان جاذبه این اقامتگاه نام برد.

آدرس هتل عباسی اصفهان

اصفهان- خیابان چهارباغ عباسی- خیابان آمادگاه

اصفهان-Asemanabi

هتل بزرگ شیراز

هتل بزرگ شیراز یکی از لوکس ترین هتل های پنج ستاره شیراز می باشد که در سال 1392 تاسیس شده است. هنگامی که از کنار دروازه قرآن معروف شیراز گذر می کنید، هتل بزرگ شیراز به طراحی کشتی شکل، خودنمایی می کند. امکاناتی که این هتل در اختیار گردشگران قرار می دهد شامل استخر مجهز و رستوران گردان اشاره کرد. هتل بزرگ شیراز دارای 14 طبقه و 158 اتاق مجهز می باشد.

آدرس هتل بزرگ شیراز

شیراز- دروازه قرآن

شیراز-Asemanabi

هر آنچه که می خواهید از هتل ها بدانید را با کلیک بر روی متن پایین بخوانید.

اطلاعات مفید هتل ها

مطالب مرتبط

نظرات یا پیشنهادات

به این صفحه امتیاز دهید
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql