بهترین رستوران‌های گیاهی آنکارا (ترکیه)

بهترین رستوران‌های گیاهی آنکارا (ترکیه)

تاریخ آخرین به روز رسانی: 17 تیر ، 1399

بهترین رستوران‌های گیاهی آنکارا (ترکیه)

یکی از جاذبه های گردشگری هر شهری رستوران و کافه گردی است که در بسیاری از نقاط جهان از جمله ترکیه یک امر بسیار محبوب می باشد. افراد زیادی در دنیا وجود دارند که به گیاه خواری و خام گیاه خواری روی آورده اند. با وجود اینکه ترکیه و شهرهایش به کباب های خوش مزه و لذیذش معروف هستند ولی برای مسافران تور ترکیه که عاشق غذاهای گیای هستند نیز چاره ای اندیشیده اند که در ادامه آژانس آرزوی آسمان آبی شما را با بهترین رستوران های گیاهی آنکارا آشنا می کند.

Asemanabi-رستوران-گیاهی

رستوران وگانکا (Veganka)

رستوران وگانکا نخستین رستوران گیاهی در آنکارا می باشد که در آن انواع غذا را بدون محصولات حیوانی به مشتریان خود ارائه می دهد. این رستوران مجهز به تراس با فضای زیبایی می باشد که با پخش موسیقی زنده حس و حال خوب آن دوچندان می شود. همواره می توانید بهترین غذاهای گیاهی، دسرها، سالادها، دمنوش ها، قهوه و نوشیدنی ها را سفارش دهید و نوش جان کنید. رستوران وگانکا همه روزه از ساعت 10 صیح الی 23:30 شب به مشتریان خدمت رسانی می کند.

Asemanabi--Veganka

رستوران وجیهی (Vegihi)  

گیاه خواران در فصل بهار ترجیح می دهند که به رستوران سرسبز بروند و از طبیعت موجود نیز لذت ببرند که به آن ها پیشنهاد میشود هنگام سفر با تور آنکارا حتما سری به رستوران وجیهی بزنند و از دسرها و غذاهای بدون محصولات حیوانی و همچنین وعده صبحانه که به بهترین وجه ارائه می شوند، لذت ببرند. رستوران Vegihi نیز از دوشنبه تا شنبه هر هفته از ساعت 8 صبح الی 21 شب خدمات به مشتران ارائه می کند.

Asemanabi--Vegihi

رستوران وجیسو (Vegisso)

رستوران وجیسو در ابتدا خانه شخصی صاحب رستوران بود که تصمیم گرفت آن را به یک کافه و رستوران گیاهی تغییر دهد. با ورود به این رستوران جذاب، حس صمیمی که در منزل محلی ها بدست می آورید را تداعی می کند. با وجود باغچه سرسبز با گل های زیبایی که در فضای بیرونی رستوران است حس سرزندگی و شادابی به همه دست می دهد. رستوران وجیسو یکشنبه تا سه شنبه های هر هفته از ساعت 10 صبح الی 22 شب آماده پذیرایی از گیاه خواران عزیز می باشد.

Asemanabi--Vegisso

رستوران کاکتوس (Kaktus)

اگر به دنبال رستورانی با طبخ انواع غذاهای سالم بدون استفاده از محصولات حیوانی هستید، رستوران کاکتوس بهترین گزینه است. در منوی این رستوران انواع اسنک های خام، سالادها، ساندویچ و دسرها مشاهده می شود. رستوران کاکتوس جزو اولین رستوران ها در زمینه ارائه انواع اسموتی ها درآنکارا می باشد که هم اکنون نیز به داشتن اسموتی های متنوع و لذیذ معروف است. رستوران همه روزه از ساعت 10 صبح الی 20:30 شب آماده پذیرایی می باشد.

Asemanabi-Kaktus

رستوران صاف (Saf)

رستوران Saf که از رستوران های زنجیره ای ترکیه محسوب می شود یکی از محبوب ترین رستوران های آنکارا نیز می باشد. انواع دسر،غذا، سالاد بدون محصولات حیوانی در منوی این رستوران شیک به چشم می خورد. همچنین با ارائه آب میوه های طبیعی و تازه نشاط را به مشتریان می بخشند. رستوران صاف دوشنبه تا شنبه های هر هفته از ساعت 10 صبح الی 5 عصر برای عموم مردم باز می باشد.

Asemanabi-saf

مطالب مرتبط

نظرات یا پیشنهادات

به این صفحه امتیاز دهید
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql