برترین مراکز خرید دبی

برترین مراکز خرید دبی

تاریخ آخرین به روز رسانی: 09 مهر ، 1398

برترین مراکز خرید دبی

معرفی بهترین مراکز خرید دبی

بهترین مراکز خرید دبی از جمله مواردی است که مسافرین تور دبی باید اسامی آنها را بدانند. از محبوبترین مقاصد گردشگری در دنیا می توان به شهر دبی اشاره کرد که در سالهای اخیر پذیرای مسافران و گردشگران بسیاری از سراسر دنیا است. دبی تاریخ قدیمی ندارد و بیشتر جاذبه ها و تفریحاتش در سالهای اخیر برای جذب گردشگران ساخته شده است، از مهمترین جاذبه های دبی می توان به مراکز خرید و بازارهایش اشاره کرد که عاشقان خرید در سفر به تور دبی می توانند فرصت خوبی برای خرید از این مراکز داشته باشند. در ادامه این مطلب در مجله گردشگری، آژانس مسافرتی آرزوی آسمان آبی شما را با تعدادی از مراکز خرید محبوب دبی آشنا می کند، پس با ما همراه باشید. 

مرکز خرید امارات | Mall of the Emirates

مرکز خرید امارات تنها یک مرکز خرید نیست بلکه می توانید در آن ساعت ها سرگرم باشید. این مرکز خرید که در سال 2005 افتتاح شد دارای 466 مغازه و فروشگاه و یک پارک تفریحی با نام «سیاره‌ اسرارآمیز» است که برای تفریح کودکان و خانواده ها در نظر گرفته شده است. یکی از محبوبترین جاذبه های درون مرکز خرید امارات پیست اسکی سرپوشیده آن است که می تواند برای ساعت ها لحظات و خاطرات خوبی را در سفر به دبی برای شما رقم بزند. این مجموعه که یک هتل نیز دارد سالانه حدود 30 میلیون نفر بازدید کننده دارد. 

سیتی سنتر دیره | Deira City Center

یکی دیگر از مراکز خریدی که در سفر به تور دبی می توانید برای خرید انتخاب کنید، سیتی سنتر دیره است که با 350 فروشگاه کالاهای متنوعی از جمله لوازم الکترونیک، جواهرات و فرش را به فروش گذاشته اند. برای تفریح و سرگرمی می توانید به سینما و یا پارک تفریحی داخل مجموعه بروید و در نهایت در یکی از 40 رستوران آن غذایی دلچسب را نوش جان کنید. سیتی سنتره دیره دبی را می توان اولین مرکز خریدی در دبی دانست که خدمات سرگرمی و تفریح را نیز در خود جای داده است و سالانه از حدود 20 میلیون گردشگر از سراسر دنیا، میزبانی می کند. 

مرکز خرید مرکاتو دبی | Mercato Shopping Mall

مرکز خرید مرکاتو دبی به سبک رنسانس ساخته شده و همین یکی از دلایل جذابیتش نزد گردشگرانی است که به دبی سفر می کنند. این مرکز خرید که چهره شهرهای دوران رنسانس اروپا را دارد، نام خود را نیز از زبان ایتالیایی به معنای بازار گرفته است. مرکز خرید مرکاتو که در منطقه جمیرا قرار گرفته، با خیابان های سنگفرش شده و فروشگاه های برند برتر دنیا می تواند سرگرمی خوبی در سفر به دبی باشد. برای سرگرمی و تفریح کودکان، شهر سرگرمی و برای بزرگسالان سینما و کافی شاپ در مرکز خرید مرکاتو دبی در نظر گرفته شده است.

مرکز خرید الغریر | Al Ghurair Centre

مرکز خرید الغریر که قدیمی ترین مرکز خرید دبی می باشد حدود 20 سال پیش در دو طبقه ساخته شد و امروزه میزبان برترین برندهای دنیا است که همین امر سبب شده تا افراد بسیاری در سفر به دبی از این مرکز خرید نیز دیدن کنند. در این مرکز خرید علاوه بر فروشگاه های جواهر و قالیچه و لباس های ایتالیایی، می توانید کافه و رستوران های خوش رنگ و بو را برای استراحت بیابید و یا برای تماشای جدیدترین فیلم های روز دنیا به سینما بروید.

مرکز خرید دبی مال  Dubai Mall
مرکز خرید دبی مال بزرگترین مرکز خرید خاورمیانه است که در منطقه دان تان دبی و نزدیک ایستگاه مترو واقع شده است. این مرکز خرید به مساحت 1.124.000 متر مربع درسال 2008 افتتاح شد. مرکز خرید دبی مال یکی از مشهورترین جاذبه های گردشگری تور دبی به حساب می آید که در آمار کلی بیشترین بازدید گردشگران را از بین دیگر مراکز خرید دبی در طول یک هفته به خود اختصاص داده است. این مرکز خرید بیش از 1200 فروشگاه در بخش های  مد و زیبایی، بازار طلا، لوازم الکترونیکی و تکنولوژی، آرایشی، عطر، بزرگترین شکلات فروشی جهان، سلامت و بهداشت، وسایل منزل، اسباب بازی فروشی، لوازم التحریر و کتاب، گل فروشی وهمچنین 160 رستوران و کافه که فودکورت  دبی مال در بین آنها می درخشد، را در برمی گیرد. در دبی مال جاذبه های تفریحی همچون آکواریوم و دنیای زیر آب با یک تونل حیرت انگیز، دبی دینو، سینما ریل دبی، آبنمای دبی، اسکیت روی یخ و شهر بازی قرارگرفته است که جذابیت آن را دوچندان می کند. برج خلیفه دبی و مرکز خرید جمیرا پلازا نیز در نزدیکی این مرکز خرید قرار دارند.
آدرس مرکز خرید دبی مال: امارات متحده عربی،  مرکز شهر دبی، خیابان فایننشیال سنتر
ساعت کاری مرکز خرید دبی مال :هر روز از ساعت 10 صبح تا بامداد

مرکز خرید دبی مال _ آسمان آبی

مرکز خرید برجمان دبی Burjuman Shopping Center Dubai
مرکز خرید برجمان دبی به مساحت 74000 متر مربع در نزدیکی جاده شیخ زاید دبی واقع شده است. این مرکز خرید جزو مراکز خرید اصیل دبی محسوب می شود که در سال 1991 فعالیت خود را آغاز کرده است. مرکز خرید برجمان دبی 320 فروشگاه  برای تمام سنین و سلیقه ها در خود جای داده است. به گردشگران تور دبی که از این مرکز خرید دیدن می کنند پیشنهاد می کنیم بعد از خرید از برند های مشهور ماسیمو دوتی و لویی ویتون در یکی از 40 رستوران مرکز خرید که انواع غذاهای بین المللی را ارائه می دهد استراحتی کوتاه داشته باشید و مدتی را به صرف غذا بپردازید. همچنین می توانید به سینمای چند بعدی وکس رفته و تجربه ای متفاوت در سینما دبی داشته باشید. اگر خواستید گشتی در اطراف مرکز خرید بزنید می توانید از بازار طلای دبی، منطقه باستاکیا، موزه دبی و مرکز خرید الغریر بازدید کنید.
آدرس مرکز خرید برجمان دبی: امارات متحده عربی، دبی، خیابان خالد بن الولید، مرکز خرید برجمان
ساعت کاری مرکز خرید برجمان دبی
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 10 صبح تا 22 شب 
پنج شنبه و جمعه از ساعت 10 صبح تا بامداد

مرکز خرید برجامان دبی _ آسمان آبی

مرکز خرید دبی مارینا مال Dubai Marina Mall
مرکز خرید دبی مارینا مال در محدوده دبی مارینای جاده شیخ زاید دبی واقع شده است و فاصله کمی با ساحل جمیرا دارد. این مرکز خرید لوکس دارای ساختمانی 4 طبقه با نور پردازی چشم نواز و درخت های نخل بلند در قسمت ورودی می باشد. انتخاب مرکز خرید مناسب و رضایت از خرید حس خوبی در هر شخص ایجاد می کند، همواره گردشگران تور دبی برای خرید از برند های شناخته شده ی زارا، منگو، ریبوک، اچ اند ام و آدیداس از این مرکز خرید دیدن می کنند. پس از خرید برای کمی استراحت و صرف غذا می توانید سری به رستوران ایرانی حاتم و یا دیگر کافه ها و رستوران های دبی مارینا مال بزنید. همچنین برای کمی تفریح از سالن بولینگ دیدن کنید و یا کودکان خود را به شهر بازی سرپوشیده ببرید، البته دیدن فیلم در سینما رل دبی نیز تجربه ای لذت بخش خواهد بود. این مرکز خرید مجهز به پارکینگ و دیگر امکانات رفاهی می باشد. نزدیکترین جاذبه های گردشگری دبی به این مرکز خرید شامل: مرکز خرید البرشا، مرکز خرید ابن بطوطه، بازار مدینه جمیرا، سیتی واک، پیاده روی دبی مارینا، پالم جمیرا و برج العرب می شود. ناگفته نماند که دبی مارینا مال از دسترسی خوبی به وسایل نقلیه عمومی برخوردار است.
آدرس مرکز خرید دبی مارینا مال: امارات متحده عربی، دبی، خیابان شیخ زاید 
ساعت کاری مرکز خرید دبی مارینا مال: 
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 10 صبح تا 22 شب
پنجشنبه و جمعه از ساعت 10 صبح تا بامداد

مرکز خرید مارینا مال دبی _ آسمان آبی

مرکز خرید ابن بطوطه دبی Ibn Battuta Mall Dubai
مرکز خرید ابن بطوطه دبی در تاریخ 4 آوریل 2005 در بزرگراه شیخ زاید شروع به فعالیت کرد. این مرکز خرید جزو بزرگ ترین مراکز خرید دبی و بزرگترین مرکز خرید موضوعی جهان محسوب می شود. این مرکز خرید به نام جهانگرد معروف، ابن بطوطه و براساس سفرهای آن طراحی شده است، ابن بطوطه به 6 کشور دنیا از جمله ایران، هند، چین، مصر، تونس و اندلس سفر کرده است و سبک هنری هرکدام از این کشورها را در بخشی از این مرکز خرید به اجرا در آورده است، همچنین به نام هرکشور یک رستوران  با فرهنگ و غذاهای آن کشور در مرکز خرید ابن بطوطه دبی ایجاد شده است، این عمارت از ارزش معماری بالایی برخوردار می باشد. پس در سفر خود در قالب تور دبی بی درنگ از این مرکز خرید دیدن کنید و معماری 5 کشور دیگر را از نزدیک لمس کنید وعکس های زیبای یادگاری بیاندازید. 

فروشگاه های مرکز خرید ابن بطوطه دبی 
مد و زیبایی، جواهرات و ساعت، لوازم  الکترونیکی، اسباب بازی و لوازم التحریر، وسایل منزل و مبلمان، هنری و صنایع دستی، 
اسپا و باشگاه ورزشی، لباس و لوازم ورزشی، داروخانه، رستوران و کافه، شهر بازی چاکی چیز، فان سیتی، سینماهای نوو، مرکز بولینگ
خدمات مرکز خرید ابن بطوطه دبی
نگهداری کودک، درمانگاه و اورژانس، آموزش رانندگی، خیاطی، عکاسی، خدمات اجاره ماشین، صرافی و بانک ها، سرویس بهداشتی و نماز خانه، سالن زیبایی، اتاق نوزاد و مادر، امکانات ویژه معلولین، دفترچه اطلاعات مرکز خرید، پارکینگ 

آدرس مرکز خرید ابن بطوطه دبی: امارات متحده عربی،  دبی، جاده شیخ زاید، مرکز خرید ابن بطوط
ساعت کاری مرکز خرید ابن بطوطه دبی:
شنبه از ساعت 10 صبح تا بامداد
از روز یکشنبه تا چهارشنبه از ساعت 10 صبح تا 22 شب
از روز پنجشنبه تا شنبه از 10 صبح تا بامداد

مرکز خرید ابن بطوطه دبی _ آسمان آبی

مرکز خرید جمیرا پلازا دبی  Jumeirah Plaza Mall Dubai 
مرکز خرید جمیرا پلازا دبی در سال 1994 در منطقه جمیرا شروع  به فعالیت کرد. این مرکز خرید از جمله مراکز خرید اصیل دبی به حساب می آید که علاوه بر گردشگران تور ارزان دبی بومیان خود منطقه نیز به آن علاقه دارند، ناگفته نماند که این مکان شلوغ است و از تخفیف های زیادی برخوردار است. مرکز خرید جمیرا پلازا دبی مجموعه ای از فروشگاه ها و بوتیک ها با برند های مشهور، کافه ها و رستوران ها، محل بازی کودکان می باشد. برای گشت و گذار در اطراف مرکز خرید می توانید از مرکز خرید دبی مال، مرکز خرید سیتی واک، مرکز خرید مرکاتو، مسجد ایرانی دبی، مسجد جمیرا و نمایشگاه بین المللی دبی که نزدیکترین جاذبه های گردشگری به مرکز خرید هستند، دیدن کنید. جمیرا پلازا از دسترسی بسیار خوبی برخوردار است.
ساعت کاری مرکز خرید جمیرا پلازا دبی: از ساعت 8 صبح  تا 16 عصر
آدرس مرکز خرید جمیرا پلازا دبی: امارات متحده عربی، دبی، خیابان جمیرا، جمیرا یک

مرکز خرید سیتی واک دبی  City Walk Dubai 
مرکز خرید سیتی واک دبی در نزدیکی ساحل جمیرا و با چشم اندازی از برج خلیفه قرار گرفته است. این مرکز خرید که سبکی مدرن و فضای روباز دارد توسط شرکت مراس شکل گرفته است و مقصد مناسبی برای گردشگران تور لحظه آخری دبی می باشد که علاقه مند به برند های لوکس هستند. در مرکز خرید سیتی واک می توانید ماجراهای کتاب جنگل موگلی و دوستانش را تجربه کنید و از پیاده روی در فضای باز و سایر فعالیت ها لذت ببرید. برخی از رستوران های این مرکز خرید دارای ناهار خوری های عجیب وغریب و بستنی ترکیه می باشد، همین امر این مکان را به یکی از بهترین جاذبه های گردشگری دبی برای لذت بردن از تعطیلات آخر هفته تبدیل می کند. از نزدیکترین جاذبه های گردشگری به این مرکز خرید میتوانیم به مرکز خرید سوق البهار، مرکز خرید مرکاتو، آبنمای دبی و مسجد ایرانی اشاره کنیم.
آدرس مرکز خرید سیتی واک دبی : امارات متحده عربی،  دبی، خیابان صفا
ساعت کاری مرکز خرید سیتی واک دبی : هر روز از ساعت 10 صبح تا 22 شب

مرکز خرید سیتی واک دبی _ آسمان آبی

مرکز خرید فستیوال سیتی مال دبی Festival City Mall Dubai 
مرکز خرید فستیوال سیتی مال دبی به مساحت 260 هزار متر مربع در جاده شیخ زاید دبی و منطقه فستیوال سیتی واقع شده است و  یکی از جالب ترین و دوست داشتنی ترین مقاصد خانوادگی در تور ویژه دبی شناخته می شود. جدا از یک سری مارک های معروف مانند زارا، اچ اند ام و گپ این مرکز خرید دارای شعبه فروشگاه بزرگ رابینسون سنگاپور و سینمای زنجیره ای نوومی باشد. مرکز خرید فستیوال سیتی مال دبی با ارائه مناظر دیدنی از نهر دبی، یک فضای فستیوالی هیجان انگیز با نور پردازی های خاص و ترکیب رنگ های زیبا ایجاد کرده است. همچنین آتش بازی هایی در طول جشنواره خرید و سایر رویدادهای مهم، قرعه کشی های بزرگ و لیزرهای سه بعدی بر جذابیت های این مرکز خرید می افزاید. از مغازه ها دیدن کنید و برای صرف غذا به رستوران های مرکز خرید فستیوال سیتی مال دبی بروید. از نزدیک ترین جاذبه های گردشگری دبی به این مرکز خرید میتوانیم به مرکزخرید البوستان، مرکز خرید وافی مال، مرکز خرید سیتی سنتر دیره، مرکز خرید الغریر، مرکز خرید برجمان، کریک پارک و پارک زعبیل اشاره کنیم.
آدرس مرکز خرید فستیوال سیتی مال دبی : امارات متحده عربی، دبی، جاده شیخ زاید
ساعت کاری مرکز خرید فستیوال سیتی مال دبی:
یکشنبه تا چهارشنبه از ساعت 10 صبح تا 22 شب
 پنجشنبه و شنبه از ساعت 10 صبح تا بامداد


مرکز خرید فستیوال سیتی مال دبی _ آسمان آبی

مرکز خرید البرشا دبی Al Barsha Mall Dubai
مرکز خرید البرشا دبی در سال 2011 در منطقه البارشا فعالیت خود را آغاز کرد. مرکز خرید البرشا دبی با بیش از 80 فروشگاه خرده فروشی، رستوران های متفاوت و امکانات تقریحی همواره مورد بازدید گردشگران تورارزان دبی قرار می گیرد. این مرکز خرید مقصدی ایده آل برای خرید مواد غذایی در بزرگترین سوپر مارکت که شما می توانید از طریق آن همه کالاهای مورد نیاز خانه را خریداری کنید. همچنین این مرکز خرید دارای دو مرکز پزشکی مجهز است. نزدیکترین جاذبه های گرشگری به البرشا دبی شامل پالم جمیرا، برج العرب، باغ پروانه و پیاده روی دبی مارینا می شوند.
آدرس مرکز خرید البرشا دبی: امارات متحده عربی، دبی، خیابان البراشا
ساعت کاری مرکز خرید البرشا دبی: 
یکشنبه تا چهارشنبه از ساعت 10صبح تا 22 شب
پنجشنبه تا جمعه از ساعت 10صبح  تا بامداد

مرکز خرید البرشا دبی _ آسمان آبی

مرکز خرید وافی مال دبی Wafi Shopping Mall Dubai
مرکز خرید وافی مال دبی در سال 2001 به مساحت 520 هزار متر مربع افتتاح شد و معماری به شکل مخروط  دارد که برگرفته از هنر معماری مصر و ترکیه است. این مرکز خرید با 350 فروشگاه و 30 رستوران، یکی از محبوبترین جاذبه های گردشگری  تور دبی می باشد. این فضای مدرن مملو از بوتیک ها، غذاهای خوشمزه و تفریحات هیجان انگیز و خاص است. نمایش رقص نور به همراه موزیک ساعت 21:30 دقیقه شب آغاز می شود و در این نمایش اهرام ثلاثه مصر و نمادهای کشور مصر به تصویر کشیده می شود که جذابیت زیادی دارد.
بازار خان مرجان مرکز خرید وافی مال دبی یک بازار سنتی عربی است که در دل مدرنیته بنا شده است و قرار است شکوه و جلال یک بازار قرن چهارده را به نمایش بگذارد. همچنین مرکز خرید وافی دبی جدا از فضای موجود برای فودکورت، فضایی اختصاصی برای کافه کورت نیز در نظر گرفته شده است که شما می‌توانید در آن استراحت کنید و از منو نوشیدنی های گرم و سرد، شیرینی و اسنک های خوشمزه، انتخاب و نوش جان نمایید. از کافه های معروف در این مرکز خرید میتوان به استار باکس و کافه مارتین اشاره کرد. سرزمین بازی با خانه های چوبی، سرسره، صخره نوردی، قلعه شادی، چمن مصنوعی و غیره در این مرکز خرید وجود دارد که می توانید با کودکان خود به تفریح بپردازید یا از مرکز خرید برجمان و مرکز خرید سیتی سنتر دیره که در نزدیکی است دیدن کنید.
آدرس مرکز خرید وافی دبی: امارات متحده عربی،  دبی، خیابان عود متها
ساعت کاری مرکز خرید وافی دبی:
یکشنبه تا چهارشنبه از ساعت 10 صبح تا 10 شب
پنج شنبه تا شنبه از ساعت 10 صبح تا بامداد

مرکز خرید وفی مال دبی _ آسمان آبی

مطالب مرتبط

نظرات یا پیشنهادات

به این صفحه امتیاز دهید
مرصاد 20 مهر ، 1398

مراکز خرید خیلی خوب دبی قیمت های نسبتاً بالایی دارن ولی خرید بسیار عالی می تونید داشته باشید. قیمت های تور دبی رو می خواستم بدونم

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql