معرفی مراکز خرید آگرا

معرفی مراکز خرید آگرا

تاریخ آخرین به روز رسانی: 28 بهمن ، 1398

معرفی مراکز خرید آگرا

هندوستان کشور افسانه ها و خدایان گوناگون می باشد که راز و رمزهای زیادی  را در خود جای داده است. همانطور که میدانید هندوستان کشوری بسیار دیدنی و دارای بهترین آب و هوا مخصوصاً در ماه های اکتبر تا مارس می باشد که توریستان بسیاری را ترغیب می کند که با تور هند در این ماه ها به این کشور سفر کنند. محال است که به هند بروید و از شهر جذاب آگرا دیدن نکنید. یکی از جاذبه های گردشگری آگرا بنای معروف تاج محل می باشد. شهر آگرا جزو سومین شهرهای بزرگ در ایالت اوتار پرادش واقع در کشور هندوستان می باشد که در کنار یک رودخانه زیبا به نام یامونا(جمنا) واقع شده است. مسافتی که از پایتخت هندوستان یعنی دهلی باید تا شهر آگرا طی کرد حدود دو ساعت و نیم با ماشین سواری، چهار ساعت با قطار و نیم ساعت با هواپیما می باشد. از جاذبه های گردشگری هند می توان به مراکز خرید و بازارها اشاره کرد که آژانس آرزوی آسمان آبی شما را با آن ها بیشتر آشنا می کند.

آگرا

مرکز خرید اوماکس ودینگ آگرا | Omaxe Wedding Mall agra

یکی از مرکز خریدهایی که در شهر آگرا موجود است مرکز خرید اوماکس ودینگ می باشد. این مرکز خرید مساحتی حدود صدو هفتاد و پنج هزار فوت دارد که در نزدیکی بزرگراه دهلی، آگرا واقع شده است. در این مرکز خرید بسیار بزرگ محصولات زیادی چون پوشاک، جواهرات، لوازم آشپزخانه، لوازم بچه گانه و ... موجود می باشد. یک سالن باشکوه و بی نظیری هم در این مرکز برای برگزاری مراسمات مختلف تاسیس شده است. همچنین رستورانی شیک با محوطه ای برای سرو غذا جهت رفع نیاز افراد خوش خوراک نیز در مرکز خرید اوماکس ودینگ موجود می باشد. ساعت کاری این مرکز خرید دیدنی همه روزه از ساعت ده صبح الی ده شب است.

مرکز-خرید-اوماکس

مرکز خرید تی دی آی آگرا | TDI

مرکز خرید تی دی آی آگرا یکی از بهترین مراکز خرید در هندوستان است. در مرکز خرید تی دی آی آگرا همه روزه از ساعت ده صبح الی نه شب انواع لوازمی چون پوشاک، وسایل الکترونیکی، وسایل آشپزخانه ، جواهرات و ... به فروش می رسد که تقریبا تمامی اجناس از قیمت مناسبی برخوردار می باشند. برای رفع خستگی و گشنگی ناشی از گشت و گذار در مرکز خرید رستوران های متعددی  که آماده خدمت به مشتریان هستند وجود دارد. در مرکز خرید تی دی آی آگرا فروشگاه هایی موجود است که انواع برندهای خارجی و داخلی لوکس و مارک های معتبر جهانی را به فروش می رسانند. همچنین برای علاقه مندان به فیلم یک سینما در محوطه مرکز خرید ساخته شده است.

تی-دی-آی

مرکز خرید آشوک کاسموس مال آگرا | Ashok Cosmos Mall agra

همواره می توان از مرکز خرید آشوک کاسموس مال به عنوان یکی از بهترین مرکز خریدهای آگرا نام برد. این مرکز خرید با شکوه در ده طبقه طراحی و دیزاین شده است که انواع خرده فروشی ها، فروشگاه های مواد غذایی، لوازم آرایشی بهداشتی و... در آنجا یافت می شود. برای کودکان دلبندتان می توانید از این مرکز خرید اسباب بازی های جالب و جذابی را سوغاتی بخرید. همچنین اگر نیاز به لوازم ضروری آشپزخانه خود هستید به فروشگاه های مخصوص آن ها در این مرکز خرید مراجعه کنید که با مناسب ترین قیمت می توانید اجناس خود را خریداری کنید. در مرکز خرید آشوک کاسموس مال آگرا انواع فروشگاه های برند و بوتیک های گران قیمت برای علاقه مندان به مارک های معروف و معتبر موجود می باشد. برای کسانی که به زیبایی صورت و اندام خود بسیار اهمیت می دهند نیز مراکز تناسب اندام و زیبایی نیز دایر هست. برای علاقه مندان به دیدن فیلم نیز در این مرکز خرید سینما وجود دارد که از صبح تا شب اکران فیلم دارد.

مرکز-خرید-آشوک

مرکز خرید پسیفیک تاج آگرا | Pacific Taj

یکی از بهترین مرکز خرید های شهر آگرا که نظم خاصی دارد مرکز خرید پسیفیک تاج آگرا می باشد. این مرکز خرید تمام امکانات برای تفریح و سرگرمی را دارا می باشد. در این مرکز خرید محصولات مختلف از برندهای معتبر ملی و بین المللی ارائه می شود. مرکز خرید پسیفیک تاج در جاده فاتحباد فاز یک آگرا قرار گرفته است که یک مرکز خرید جمع و جور می باشد و کلی فروشگاه که دارای اجناس مختلف هستند را در خود جای داده است. در مرکز خرید پسیفیک تاج آگرا برندهایی نظیر کی اف سی(KFC)، آرچیز(Archies)، پیتزا هات(Pizza Hut)، پارک اونیو(Park Avenue)، لوت مارت(Loot Mart)و ...  و موجود می باشد. همچنین برای افرادی که خوش خوراک هستند بهترین فوت کورت آگرا در مجاورت این مرکز خرید قرار گرفته است.

پسیفیک

بازار ناولخا آگرا | Naulakha 

گشت زدن در مراکز خرید و بازارهای موجود در آگرا یکی از تفریحات مفرح و شگفت انگیز برای شما عزیزان خواهد بود. یکی از بهترین مراکز خرید که در شهر زیبای آگرا قرار گرفته است بازار ناولخا آگرا می باشد. این بازار که بسیار شلوغ و پر رفت و آمد هست در مجاورت بازار سادار واقع شده است. با اینکه وسعت بازار ناولخا آنچنان زیاد نمی باشد اما مملوء از وسایل جالب و عجیب می باشد که چشم ها را به خود خیره می کند. برای علاقه مندان به اشیاء جذاب و شگفت انگیز این بازار یک انتخاب مناسب می باشد که به هیچ عنوان دست خالی به مقصد بر نمی گردند.

ناولخا

بازار راجا کیماندی آگرا | Raja ki mandi

یکی از بازارهای پر طرفدار شهر آگرا بازار راجا کیماندی می باشد. بازار راجا کیماندی آگرا در محله ای قدیمی به نام نافه آگرا در جاده M.G قرارگرفته است. در چندین سال گذشته فروشگاه های کوچک و کمی در دو طرف خیابان بود ولی رفته رفته به وسعت این بازار افزوده شد. گردشگرانی که به بازار راجا کیماندی واقع در شهر آگرا می رسند به علت تنوع انواع اجناس در آنجا حتما درنگی دربازار خواهند داشت. این بازار لوازم متعددی از کفش، پوشاک و لوازم جانبی را درخود جای داده که همگی آنها را می توانید با قیمتی ارزان و بسیار مناسب خریداری کنید. برخی از فروشگاه های قدیمی هم به فروش پارچه و لباس مشغول هستند. بازار راجا کیماندی یکی از بهترین بازارهای شهر آگرا می باشد که روزانه جمعیت زیادی برای خرید و بازدید از لوازم و اجناس مراجعه می کنند. افرادی که عاشق خریدهای خیابانی هستند حتماً در سفرشان به این بازار بروند که مطمئناً دست پر برمی گردند. ناگفته نماند برای مجلس و مهمانی هایی که دارید نیز این بازار لباس های مجلسی خاصی را برای فروش گذاشته است که می توانید با چانه زدن با بهترین قیمت خریداری کنید. 

راجا-کیماندی

بازار سادار آگرا | Sadar

بازار سادار از نظر موقعیت در نزدیکی ایستگاه راه آهن آگرا کانگکنتت قرار گرفته است که دسترسی خوبی به افراد برای رسیدن به بازار می دهد. در بازار سادار انواع فروشگاه هایی که از برندهای معتبر جهانی استفاده می کنند وجود دارد که این امر برای علاقه مندان به مارک های خاص بسیار جذاب می باشد. اگر به همراه خانواده به این بازار نسبتاً بزرگ و سنتی رفتید و خریدهای متنوعی از محصولات چرمی، صنایع دستی و شیرینی های خوشمزه برای خود داشتید می توانید برای کمی استراحت به رستوران های آن منطقه بروید و از غذاهای بی نظیر محلی هم لذت ببرید. یکی از بازارهای پر تردد و شلوغ در شهر آگرا بازار سادار است که در آن لباس های مدرن و به روز به راحتی یافت می شود که برای سوغاتی بهترین گزینه هستند. 

بازار-سادار

بازار کیناری آگرا | Kinari

بازار کیناری یکی از بازار های معروف و شلوغ شهر آگرا می باشد که در دو طرف بازار مغازه های متعدد و متنوعی برای بازدید توریستان هند وجود دارد. این بازار به قدری پر هیاهو هست که رفت و آمد با وسیله نقلیه در آن تقریبا غیر ممکن می باشد. شلوغی بازار به این بر می گردد که مورد علاقه بسیاری از گردشگران خارجی و افراد محلی قرار گرفته است که به علت ارزانی اجناس همیشه دست پر از آنجا می گردند. در بازار کیناری طیف گسترده ای از لوازمی چون صنایع دستی، تیله، پارچه، چرم، ظروف زیبای شیشه ای و ... موجود می باشد. بازار کیناری در خیابان پشت مسجد جامع قرار گرفته است که یک بازار عمده فروشی با نرخ مناسب می باشد و در آن برای علاقه مندان، زیورآلات چشم گیری برای فروش موجود است. این بازار نشانه فرهنگ و سبک ساده زندگی مردم بی آلایش هند می باشد. 

بازار-کیناری
آژانس آرزوی آسمان آبی همواره سفر خوشی را برای شما آرزومند است.

مطالب مرتبط

نظرات یا پیشنهادات

به این صفحه امتیاز دهید
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql