مقایسه پارک های آبی استانبول (ترکیه)

مقایسه پارک های آبی استانبول (ترکیه)

تاریخ آخرین به روز رسانی: 17 تیر ، 1399

مقایسه پارک های آبی استانبول (ترکیه)

استانبول یکی از شهرهای بزرگ و بی نظیر ترکیه است که در قدیم به نام قسطنطنیه معروف بود. استانبول در کنار تنگه بسفر و دریای مرمره قرار دارد و مقصدی مناسب برای تمام فصول می باشد که البته گردشگران فصل تابستان را ترجیح می دهند. این شهر تاریخی، موزه ها، مراکز خرید، آثارباستانی زیادی دارد از طرفی مراکز تفریحی آن نیز فوق العاده هستند که یکی از این مراکز سرگرمی، پارک های آبی استانبول می باشد که سالیانه میلیون ها گردشگر را به خود جذب می کنند. به نظر شما معروف ترین و بهترین پارک آبی در استانبول کدام است؟ آژانس آرزوی آسمان آبی در این بخش به مقایسه پارک های آبی استانبول پرداخته تا اطلاعات کامل را بدست آورید.

PSD-Asemanabiپارک-های-آبی

پارک آبی آکوا مارین استانبول | Aqua Marine

پارک آبی آکوا مارین که گنجاشی حدود 3 هزار نفر را دارد، یکی از وسیع ترین پارک های آبی استانبول در منطقه بویوک چکمجه می باشد. پارک آبی روباز آکوا مارین که سرگرمی های جذابی دارد، در فصل های بهار و تابستان که مناسب ترین وقت برای تفریحات آبی هست، فعالیتش بیشتر می شود و در بقیه فصول بسته به شرایط جوی امکانات خود را ارائه می دهد. بازی ها و سرسره های دریایی هیجان انگیز برای تمامی سنین با استانداردهای جهانی وجود دارد. در این پارک آبی بزرگ همواره از تمیزی و سلامت خود با در اختیار داشتن کمد اختصاصی، دوش، صندلی، چتر ساحلی، امکانات پزشکی و فروشگاه مطمئن می شوید. این پارک آبی خدمات عکاسی نیز به شما ارائه می دهد و شما می توانید تصاویر خود را هنگام تفریح، از این مجموعه تحویل بگیرید. این مجموعه همه روزه از ساعت 10 صبح الی 7 شب خدمات ارائه می کند و از ساعت 8:30 صبح الی ساعت 10 سرویس‌های پارک آبی گردشگران را به صورت رایگان جا به جا می‌کنند که البته این هزینه رایگان، شامل رفت می شود و هنگام برگشت که از ساعت 5 عصر می باشد، هزینه از مسافران گرفته می شود. 

PSD-Asemanabiآکوا2

امکانات تفریحی پارک آبی آکوا مارین استانبول

آبشار مصنوعی
موسیقی زنده
استخر المپیک
بازی های دریایی
استخر موج
کامیکازه
رافتینگ
استخر کودکان
انیمیشن کودکان
سیاه چاه آبی
سقوط آزاد
سرسره های بلند و ... 

PSD-Asemanabiآکوا1

آدرس پارک آبی آکوا مارین استانبول

ترکیه، استانبول، بویوک‌ چکمجه، خیابان کوماندو 4

PSD-Asemanabiآکوا3

پارک آبی کلاب دلفین استانبول | Dolphin

هیجانی که در پارک آبی کلاب دلفین با سقوط از دل آسمان به مسافران تور استانبول دست می دهد، قابل توصیف نیست. این پارک نه تنها برای بزرگسالان، بلکه برای کودکان نیز بهترین و هیجان انگیزترین خاطره عمر را رقم میزند. پارک آبی کلاب دلفین که در سال 2011 میلادی احداث شده، مناسب ترین امکانات خوش گذرانی را در خود جای داده است. با شروع فصل بهار مخصوصاً در ماه اردیبهشت این پارک آبی با مجهزترین امکانات تفریحی تا آخر تابستان شروع به کار می کند. یکی از امکانات ویژه این پارک اجرای نمایش دلفین ها و شیرهای دریایی شگفت انگیز است که می توانید حتی با آن ها عکس یادگاری نیز تهیه کنید. در این مجموعه با شکوه رستوران و کافه نیز موجود است که لذیذترین غذاها را می توانید در آنجا نوش جان کنید. برای رسیدن به پارک آبی همواره می توانید از سرویس رایگان پارک استفاده کنید. پارک آبی کلاب دلفین همه روزه از سات 9 صبح الی 7 شب آماده خدمت رسانی می باشد.

PSD-Asemanabiدلفین1

امکانات تفریحی پارک آبی کلاب دلفین استانبول

استخر جدید کودکان
استخر خانواده
لنگرگاه
استخر کودک
استخر موج 
استخر بزرگ
استخر واترپولو
والیبال ساحلی
زمین تنیس
سقوط آزاد
انواع سرسره ها ( شاه کبرا، سرسره های کودکان، سرسره های آنوکوندای آبی و مشکی و ...)

PSD-Asemanabiدلفین2

آدرس پارک آبی کلاب دلفین استانبول

ترکیه، استانبول، باشاک‌شهر، باغچه ‌شهیر، خیابان کمال پاشا

PSD-Asemanabiدلفین

مطالب مرتبط

نظرات یا پیشنهادات

به این صفحه امتیاز دهید
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql