10 تا از بهترین رستوران های باتومی

10 تا از بهترین رستوران های باتومی

تاریخ آخرین به روز رسانی: 28 بهمن ، 1398

10 تا از بهترین رستوران های باتومی

هنگامی که شما عزیزان با تور گرجستان عازم سفر به شهر زیبای باتومی باشید بهتر است که مطالعه ای در مورد رستوران های معروف و با کیفیت این شهر داشته باشید. اگر خوش خوراک و خواهان تجربه چشیدن طعم های مختلف غذا هستید رستوران های شهر باتومی بهترین انتخاب می باشد. وجود امکانات رفاهی و جاذبه های دیدنی فراوان در شهر باتومی موجب شده که لقب پایتخت گردشگری گرجستان را به خود اختصاص دهد. شهر باتومی که از شهرهای پر جاذبه گرجستان می باشد بیش از 200 رستوان و کافه مجلل را در دل خود جای داده است. یکی از دلچسب ترین بخش هر سفری چشیدن طعم مختلف ودلپذیر غذاهای آن منطقه می باشد که می توان ساعت ها در این شهر به رستوران گردی و خوش گذرانی پرداخت. در اینجا ده تا از رستوران های باتومی که همیشه انتخاب اول مسافران  تور باتومی و ساکنین شهر باتومی می باشد را به شما عزیزان معرفی می کنیم.

شهر-باتومی

رستوران بولوار قدیمی  باتومی |  Old Boulevard Restaurant

رستوران بولوارد قدیمی باتومی از جمله رستوران هایی می باشد که دارای فضایی آرام و دلنشین هست که با پخش موسیقی زنده در محیط رستوران به جذب بیشتر مشتریان پرداخته است. این رستوران محیطی کاملاً کلاسیک و صمیمی دارد و فضای آنجا مناسب برای جمع خانوادگی و دوستانه  تزئین شده است. غذاهای Old Boulevard Restaurant  نسبت به سایر رستوران ها کمی گران تر است که البته نسبت به کیفیت عالی و مواد تازه ای که در غذاها استفاده می شود کاملاً به صرفه می باشد. در رستوران بولوارد قدیمی باتومی می توانید انواع غذاهای دریایی، کبابی، غذای گرجی، اروپای شرقی، اروپای مرکزی و بین المللی را میل کنید و همچنین در این رستوران غذا برای افراد گیاه خوار و خام گیاه خوار نیز موجود است.

Aseman-Abi-Telegram-ghaab55

رستوران شمیخده جناتسواله باتومی | Shemoikhede Genatsvale Restaurant

رستوران شمیخده جناتسواله باتومی در مرکز شهر و نزدیکی دریای سیاه قرار گرفته است که مناسب ترین رستوران برای افراد سخت پسند و خوش سلیقه می باشد. صرف غذا در این رستوران تجربه ای کم نظیر و تکرارنشدنی برای مسافران خواهد بود. مدیریت این رستوران شیک کاملاً با فکر بوده وهمواره به یاد افراد گیاه خوار و خام خوار می باشد و منوی خاص و ویژه ای برای این افراد در نظر گرفته است. این رستوران همه روزه از ساعت 10 صبح تا 23:30 شب آماده خدمت به شما عزیزان می باشد.

شمیخده4

رستوران پورتو فرانکو باتومی | Porto Franco Restaurant 

چیزی که یک سفر را جذاب می کند توانی دو چندان برای گشت و گذار در شهر می باشد که این امر با رفتن به رستوران و خوردن غذاهای خوشمزه و جدید میسر می شود. در بین 200 رستوران و کافه ای که در شهر باتومی وجود دارد معمولاً انتخاب سخت می شود. یکی از رستوران های موجود در شهر باتومی Porto Franco Restaurant  می باشد که منوهای آن کاملا اقتصادی و به صرفه است و غذاهای محلی آن شهره عام هست. از امکانات زیادی که در این رستوران هست همواره می توانید استفاده کنید که از قبیل غذاهای بیرون بر، فضای باز، تلویزیون، پارکینگ، اینترنت بی سیم رایگان و ... می باشند. ناگفته نماند که در رستوران پورتو فرانکو باتومی غذای اصیل و خوشمزه خاچاپوری که یکی از معروف ترین غذاهای گرجی است با اندازه های متفاوت سرو می شود.

پورتو4

رستوران کیزیکی باتومی | Kiziki Restaurant

هنگام پیاده روی در میدان اروپای باتومی و تفریح کردن در این شهر ساحلی زیبا بدیهی می باشد که از انرژی افراد کاسته شود که این امر باعث می شود طلب غذاهای لذیذی جهت تجدید قوا را داشته باشند. یکی از رستوران های خوب باتومی Kiziki Restaurant  می باشد که منویی کاملاً اقتصادی و به صرفه برای شما ارائه می دهد. این رستوران دارای فضایی کاملاً صمیمی و دوستانه می باشد که می توانید در هنگام صرف غذاهای خوشمزه و لذیذ از تلویزیون نیز دیدن فرمائید. رستوران کیزیکی باتومی همواره توجه خاصی به افراد گیاه خوار و خام گیاه خوار برای داشتن منوی دلخواهشان دارد. 

کیزیکی

رستوران فان فان باتومی | Fanfan Restaurant

اگر به قصد تفریح و خوش گذرانی به کشور گرجستان سفر کرده اید حتما وقتی هم برای دیدن فیلم در سینما آپولوی باتومی بگذارید که بسیار با ارزش می باشد. اگرمایل به خوردن غذاهای خوش طعم و دلچسب می باشید رستوران های متعدد و زیادی در این شهر کوچک ساحلی وجود دارد که یکی از آنها رستوران فان فان باتومی می باشد. این رستوران فضایی گرم و صمیمی و در عین حال کلاسیک دارد که در آنجا احساس آرامش و راحتی خاصی به شما دست می دهد. یک نکته قابل توجه که در Fanfan Restaurant وجود دارد این است که هر وقت با حیوان خانگی خود بخواهید وارد رستوران شوید کاملاً از شما و حیوانتان استقبال می شود و همچنین فضا و منوی مخصوص برای حیوان شما در نظر گرفته اند. 

فان-فان

رستوران مارسیل باتومی | Marseille Restaurant

گردشگران همواره برای بازدید به دنبال مکان های تاریخی و نوستالژیک و یا مکان های مدرن و به روز می باشند. جاذبه های گردشگری گرجستان بسیار زیاد و متنوع هستند که می توان از آنها به تله کابین آرگو باتومی، ستون های باتومی، کلوب اسب سواری باتومی و ... اشاره کرد. بعد از کلی تفریح برای رفع خستگی و استراحت موقت حتما به رستوران های معروف این شهر سر بزنید که یکی از این رستوان ها رستوران مارسیل باتومی می باشد. این رستوران که نمایی قدیمی دارد انواع غذاهای لذیذ و دلچسب را با مهارت کامل طبخ می کند. اگر می خواهید طعم واقعی غذاهای دریایی را تست کنید حتما به Marseille Restaurant مراجعه فرمایید که هر روزه با خدمه هایی خوش برخورد آماده ی پذیرایی از شما عزیزان هستند.

مارسیل3

رستوران مگرول-لازوری باتومی | Megrul-Lazuri Restaurant

گردشگرانی که به این شهر می آیند با ورود به فرودگاه بین المللی باتومی سفر آنها آغاز می شود. در شهر باتومی حدود 200 رستوران و کافه موجود است که یکی از معروف ترین آنها رستوران مگرول- لازوری می باشد. این رستوران دارای بنایی مانند قلعه می باشد که معماری منحصر به فردی به این بنا بخشیده است. رستوران مگرول-لازوری باتومی فضایی بسیار بزرگ دارد و از دکوراسیون شیک و لوکسی برخوردار است. در Megrul-Lazuri Restaurant به علت تنوع نشستن و بزرگی بنا حق انتخاب برای نشستن دارید که بخش های بزرگ آن شامل : طبقه اول، طبقه دوم، حیاط و ایوان می باشد. رستوران مگرول-لازوری باتومی با اجرای موسیقی زنده که از ساعت 19 الی 1 بامداد نواخته می شود گوش مشتریان خود را نوازش می کند. این رستوران شیک با غذاهای خوشمزه ای که دارد برای شما خاطره خوبی را به ثبت می رساند. 

مگرول3

رستوران تاوادوری باتومی | Tavaduri Restaurant

مسافران بعد از گشت و گذار در شهر و دیدن جاذبه هایی مانند پارک ملی متیرالا و پیاده روی در شهر باتومی کاملاً طبیعی می باشد که نیاز به تغذیه مناسب داشته باشند. یکی از رستوران های مشهور این شهر رستوران تاوادوری باتومی می باشد که ساختمانی دو طبقه و خوش ساخت دارد. Tavaduri Restaurant دارای چند بخش می باشد که طبقه دوم آن مجهز به بالکن و فضای باز نیز می باشد که می توانید درآنجا در حین نوش جان کردن غذای مورد علاقه خود از منظره پارانومای شهر باتومی که چشم اندازی فوق العاده دارد لذت ببرید. کیفیت بالا و مواد تازه که در غذاها به کار میبرند از خصوصیات خوب این رستوران می باشد. 

تاوادوری2

رستوران یوکریناشکا باتومی | Ukrainochka Restaurant

اگر به شهر باتومی سفر کردید حتما از موزه هنرهای زیبای آجارا که یکی از پر طرفدارترین جاذبه هاست دیدن فرمایید. رفتن به رستوران یکی از راه های استراحت موقت و رفع خستگی روزانه می باشد. پیشنهاد می شود برای خوردن لذیذترین غذا سری به رستوران یوکریناشکا باتومی بزنید. این رستوران یکی از بهترین رستوران های گرجستان به حساب می آید که در وعده های صبحانه، میان وعده،  ناهار و شام همه روزه آماده پذیرایی از شما عزیزان می باشد. برخورد مودبانه و دوستانه کارکنان، خدمات سریع، قیمت اقتصادی وطعم خوشی که غذاهای Ukrainochka Restaurant دارد زبانزد خاص و عام شده است.

یوکریناشکا3

رستوران سوشی گو باتومی | SushiGo&Bar Restaurant

در سفر پر رمز و رازی که در شهر زیبای باتومی خواهید داشت بعد از بازدید از جاذبه هایی چون ساعت ستاره شناسی باتومی و ... می توانید برای استراحت لحظه ای و بدست آوردن آرامش به یکی از رستوران های این شهر جذاب مراجعه کنید. رستوران سوشی گو باتومی یکی از بهترین رستوران های گرجستان هست که انواع غذاهای لذیذ را ارائه می دهد. فضای بی نظیر و دکوراسیون مناسب SushiGo&Bar Restaurant به مسافران این امکان را می دهد که بعد از یک روز پر جنب و جوش به استراحت یپردازند و حس خوبی به آنها القا شود. این رستوران با داشتن غذاهای اقتصادی و بی نظیری که دارد انتخاب همیشگی شما خواهد شد.

سوشی-گو2

آژانس آرزوی آسمان آبی برای شما عزیزان سفری خوش را آرزومند است. برای اطلاع از نرخ تورهای لحظه آخری با همکاران ما در بخش فروش در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط

نظرات یا پیشنهادات

به این صفحه امتیاز دهید
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql