بهترین سینماهای سه بعدی و چهاربعدی دبی

بهترین سینماهای سه بعدی و چهاربعدی دبی

تاریخ آخرین به روز رسانی: 30 شهریور ، 1398

بهترین سینماهای سه بعدی و چهاربعدی دبی

سینما سه بعدی و چهار بعدی دبی

سینماهای سه بعدی و چهار بعدی میتوان همزمان با تماشای فیلم هیجان را به همراه دارد. دبی یکی از مناطقی است که بهترین و مدرنترین سینماهای منطقه خاورمیانه را در خود جای داده است. از جمله جاذبه های تفریحی سرگرم کننده و هیجان انگیز در تور دبی رفتن به بهترین سینماهای سه بعدی و چهاربعدی دبی و تماشای فیلم است. شهر دبی مجموعه ای بی نظیر از سینماهای متفاوت برای علاقه مندان به دیدن فیلم به وجود آورده است، که نه تنها در بین شهروندان دبی بلکه برای توریست ها نیز مورد توجه قرار گرفته است. تجربه فیلم های چند بعدی برای کسانی که می خواهند فیلم را زندگی کنند و فقط آن را تماشا نکنند مناسب است. در سینماهای سه بعدی و چهار بعدی با داشتن صندلی های حرکتی می توانید هر آنچه که در صحنه اتفاق می افتد را حس کنید. اثرات آب مثل باران و مه و غبار را تجربه کنید، باد را با وزش نسیم ملایم یا طوفان پرتلاطم لمس کنید و انواع بوها را استشمام کنید. تمام این موارد تجربه مطلقی از سینمای چند بعدی را ارائه می دهد، به طور معمول فیلم هایی که در این سالن ها نمایش داده میشود، مضمون  اکشن، راز آلود، مهیج، ابر قهرمانی، حادثه ای و... را شامل میشوند.

لیست سینماهای سه بعدی و چهار بعدی دبی 

در دبی همیشه جدیدترین و بهترین سرگرمی ها را پیدا می کنید، تعدادی از بهترین سینماهای چند بعدی دبی که پخش انگلیسی دارند، شامل سینما های وکس چهاربعدی، سینماهای وکس سه بعدی، سینماهای Novo چهاربعدی، سینما سه بعدی Novo، سینماهای ریل چهاربعدی، سینماهای ریل سه بعدی.

سینمای سه بعدی و چهاربعدی وکس دبی  VOX Cinema 3D & 4DX Dubai

سینمای سه بعدی و چهاربعدی وکس دبی در دسامبر سال2015 در مرکز خرید شن داغ دبی توسط مجید آل فوتیم افتتاح شد. مجموعه ی سینمایی وکس یکی از سینماهای زنجیره ای آسیا محسوب می شود. سینمای چهاربعدی وکس دبی تنها سینمای چند بعدی در بین شعبات دبی می باشد. همین دلیل سالیانه باعث جذب تعداد زیادی از گردشگران تور دبی می شود. دیگر شعب این سینما در معروف ترین مراکز خرید دبی مانند: سیتی سنتردیره، سیتی سنترمیردف، مرکاتومال، مرکزخرید برجامان، مرکز خرید امارات دبی و هتل گرند حیات واقع شده است. همچنین این کمپانی تنها سینمای مخصوص کودکان دبی را به خود اختصاص داده است. 

سینما وکس دبی _ آسمان آبی

سینمای سه بعدی و چهاربعدی ریل دبی Reel Cinema 3D & 4DX Dubai

سینما ریل دبی دارای شعبه های مختلفی مانند سینما ریل دبی مال، سینما ریل دبی مارینا مال، سینما ریل ساحلی، سینما ریل شعبه سیتی واک دبی می باشد. در واقع سینمای سه بعدی و چهار بعدی ریل دبی ذهن شما را به هم می زند زیرا حرکت داخلی و جلوه های موجود در صندلی ها و اطراف شما به قدری ظریفانه و با دقت عمل میکنند که با تمام وجود آن را حس میکنید و همچنین جدیدترین تجربه را در سینمای چند بعدی به ارمغان می آورد. سینمای ریل دبی در مرکز خرید دبی مال واقع شده است.

سینما ریل دبی _ آسمان آبی

سینمای سه بعدی و چهاربعدی نوو دبی Novo Cinema 3D & 4DX Dubai

سینمای سه بعدی و چهاربعدی نوو دبی یک محیط بی نظیر و منحصر به فرد را با استفاده ازژنراتورهای ویژه EFX برای شما ایجاد می کند که به شما این امکان را می دهد تا تمام جلوه های فیلم را احساس کنید و از سفر خود در قالب تور ارزان دبی نهایت لذت و هیجان را ببرید.همچنین برای رزرو هتل در دبی با همکاران ما در آژانس آرزوی آسمان آبی در ارتباط باشید.

سینما نوو دبی _ آسمان آبی

شرایط ورود به سینماهای سه بعدی و چهار بعدی دبی:

*کودکان زیر 7 سال باید همیشه با والدین یا سرپرست همراه باشند.

*تماشای فیلم در سینمای سه بعدی یا چهار بهدی برای بینندگانی که باردار، سالخورده، آسیب دیده یا دارای بیماری قلبی، مصدومیت کمر یا ستون فقرات و افرادی که دارای بیماری صرع یا سایر شرایط حساس هستند توصیه نمی شود.

      

نظرات یا پیشنهادات

به این صفحه امتیاز دهید
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql