معرفی بهترین رستوران های دبی

معرفی بهترین رستوران های دبی

تاریخ آخرین به روز رسانی: 06 مهر ، 1398

معرفی بهترین رستوران های دبی

اسامی بهترین رستوران های دبی

رستورانهای دبی بسیار متنوع و با هر نوع قیمت و هر نوع ذائقه ای موجود است. دبی، یکی از شهرهای توریستی امارات است که در سالهای اخیر به یکی از مقاصد گردشگری محبوب تبدیل شده است. در سفر به تور دبی می توانید انواع غذاهای بین المللی را در بهترین رستوران های دبی نوش جان کنید. دبی یکی از بهترین مقاصد گردشگری در دنیا است و به همین دلیل است که رستوران هایی سطح بالا دارد که برخی از آنها شهرت جهانی دارند. در ادامه مطلب با آژانس مسافرتی آرزوی آسمان آبی همراه باشید تا شما را با برخی از این رستوران ها آشنا کنیم.

رستوران تومو دبی TOMO

رستوران ژاپنی TOMO چشم اندازی شگفت انگیز از برج خلیفه دبی را از طبقه هفدهم به نمایش می گذارد و بهترین غذاهای ژاپنی را برای میهمانان خود سرو می کند. از محبوب ترین غذاهای رستوران TOMO می توان به مرغ سرخ شده ژاپنی اشاره کرد که از پر طرفدارترین غذاهای رستوران است. در رستوران TOMO می توانید انواع پیش غذا و چاشنی های ژاپنی و همچنین دسرهای لذیذی نظیر کیک چای سبز و بستنی وانیلی را نوش جان کنید.

رستوران Pierchic

اگر می خواهید در فضایی شیک و رمانتیک در سفر به تور ارزان دبی غذای خود را نوش جان کنید، رستوران Pierchic بهترین انتخاب است. بهترین غذاهای دریایی را می توانید روی آب نوش جان کنید و از چشم انداز زیبای اطراف لذت ببرید. افراد با هر سلیقه ای می توانند از این رستوران بیرون بیایند زیرا علاوه بر غذاهای دریایی، غذاهایی با انواع گوشت ها نیز در کنار پیش غذاهای لذیذ سرو می شوند.

رستوران Em Sherif

از رستوران های لبنانی با چیدمانی زیبا به سبک عثمانی در شهر دبی، رستوران Em Sherif است که منویی با تنوع غذاهای سرد و گرم با مشهورترین غذا و سالاد های عربی را برای پذیرایی از میهمانان خود در نظر گرفته است. انواع گوشت های کبابی، و دسرهایی نظیر محلبیه با عطر بهارنارنج را می توانید در این رستوران زیبا نوش جان کنید.

رستوران Mythos Kouzina & Grill

یکی از رستوران های فوق العاده دبی با فضایی شبیه به غار رستوران Mythos Kouzina & Grill است که منویی متنوع از غذاهای اصیل و دریایی و انواع پیش غذا و دسرها را دارد. تمام غذاهای در این رستوران با بهترین کیفیت و طعمی عالی سرو می شوند.

رستوران 101 Dining Lounge and Bar

یکی از بهترین رستوران های شهر دبی با چشم اندازی از دریا و نورپردازی خیره کننده، رستوران 101 Dining Lounge and Bar است که دارای دو فضای بسته و باز می باشد. رستوران دارای دکوراسیونی شیک و جذاب و البته غذاهایی نسبتا گران است که مطمئنا ارزش هزینه کردن را دارد.

رستوران فیش بیچ تاورنا دبی Fish Beach Taverna

در ساحل دریا و پس از مسیری سنگفرش شده و زیبا به رستوران Fish Beach Taverna می رسید که با میز و صندلی های سفید و ریسه های زیبا میزبان شما در سفر به تور دبی می باشد و در این رستوران می توانید در حالیکه پاهای خود را در شن ها فرو برده اید و صدای امواج دریا را می شنوید، غذای خود را نوش جان کنید.

رستوران اتمسفر دبی At.mosphere Restaurant Dubai

رستوران اتمسفر بالاترین مکان برای غذا خوردن در کل جهان می باشد که در کتاب گنیس نیز به ثبت رسیده ولی جذابیت آن فقط به محل قرارگیری رستوران محدود نمی شود بلکه کیفیت غذا های این رستوران یکی دیگر از نکات جذابی می باشد که دارای غذاهای مد روز با بهترین مواد اولیه، که به صورت روزانه از سراسر جهان تهیه می شود، می باشد. اگر به دنبال یک تجربه شگفت انگیز و خاص در تور دبی خود هستید حتما به رستوران اتمسفر دبی در طبقه 122 برج خلیفه، بلندترین ساختمان جهان، در ارتفاع 442 متری از سطح زمین سری بزنید. 

مطالب مرتبط

نظرات یا پیشنهادات

به این صفحه امتیاز دهید
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql